Hop til indhold
anmelder

Full Party

Recommended Posts

Er der en af mine brødre, som ved hvad det er? Det er snart alle piger, som reklamerer med det. 

Det kan jo ikke være stoffer. Hvis pigerne tager stoffer for hver kunde, så ville de jo være permanent skæve?

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, for 28 minutter siden:

Er der en af mine brødre, som ved hvad det er? Det er snart alle piger, som reklamerer med det. 

Det kan jo ikke være stoffer. Hvis pigerne tager stoffer for hver kunde, så ville de jo være permanent skæve?

Full party er stoffer/alkohol osv såvidt jeg har forstået det.. 

Hvad er dit spørgsmål med "Hvis pigerne tager stoffer for hver kunde, så ville de jo være permanent skæve?" eller er det et "ups" spørgsmålstegn.? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
anmelder skrev, den 20.9.2022 at 17:26:

Partygirl, White Party osv er hvor pigen tager stoffer oftest kokain med gæsten. Nogen steder får pigerne procenter af de stoffer de sælger til de gæster der ønsker et Party andre steder skal gæsten medbringe. Er pigen så High as a kite? Næppe, de har enten opbygget en meget høj tolerance eller får det meste til at forsvinde lidt ligesom barpigerne i Tyskland som hælder champagne i potteplanterne, så de ikke er skide fulde konstant.

Knus Pia 

Redigeret af PiaV

Del dette indlæg

Link til indlæg
PiaV skrev, for 19 timer siden:

Partygirl, White Party osv er hvor pigen tager stoffer oftest kokain med gæsten. Nogen steder får pigerne procenter af de stoffer de sælger til de gæster der ønsker et Party andre steder skal gæsten medbringe. Er pigen så High as a kite? Næppe, de har enten opbygget en meget høj tolerance eller får det meste til at forsvinde lidt ligesom barpigerne i Tyskland som hælder champagne i potteplanterne, så de ikke er skide fulde konstant.

Knus Pia 

Mange tak for svaret. Så tror jeg ligesom at jeg finder noget andet :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...