Hop til indhold
Guest Mads..1

Hjælp til kontakt søges

Recommended Posts

Guest Mads..1

Hej hvem kan hjælpe mig med at kontakte luder via sms, da jeg ikke selv kan aftale  tid, da min kæreste vil opdage det

Mvh

Mads

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads..1 skrev, for 2 minutter siden:

Så skal jeg gemme det for hende.. hun er total detektiv

Ja du skal nok ikke vise hende den telefon

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mads..1
dhnmdst skrev, Lige nu:

Ja du skal nok ikke vise hende den telefon

Jeg har ikke mulighed for at gemme den, hun opdager alt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads..1 skrev, for 2 minutter siden:

Så opdager hun nok også hvis du besøger en GP…?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mads..1
dhnmdst skrev, for 11 minutter siden:

dhnmdst skrev, for 11 minutter siden:

Det er gået godt før

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Antoninus

Hvem vil du bsøge? what med whatsapp? du kan slette appen efter? eller måske ny mail? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads..1 skrev, for 57 minutter siden:

Hej hvem kan hjælpe mig med at kontakte luder via sms, da jeg ikke selv kan aftale  tid, da min kæreste vil opdage det

Mvh

Mads

Ellers kan man skrive en besked herinde også. Til en luder. Og de fleste har også mail man kan skrive til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads..1 skrev, 1 time siden:

Det er gået godt før

Så gør du jo bare lige som sidste gang

Har du overvejet at telefon numre også kan bruges til at ringe på 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mads..1
Antoninus skrev, for 1 time siden:

Hvem vil du bsøge? what med whatsapp? du kan slette appen efter? eller måske ny mail? 

Dem jeg vil besøge, har kun sms

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads..1 skrev, for 3 timer siden:

Husk at slette din browser historik også, på din/dine enheder........., hvad har du dog gjort for at give din kæreste anledning til at opdage "alt"....??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mads..1
Gløden skrev, for 21 minutter siden:

Husk at slette din browser historik også, på din/dine enheder........., hvad har du dog gjort for at give din kæreste anledning til at opdage "alt"....??

Det skal jeg nok huske, tak.

Har været utro og hun opdagede det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mads..1
Øbo skrev, for 1 time siden:

Hvis din kæreste opdager absolut alt hvordan kan du så undgå at opdage at du har en profil her.

Inkognito tilstand

Del dette indlæg

Link til indlæg

Flere piger bruger mail til kontakt. Få en gmail du kun bruger til frække ting, og husk at slette den fra listen hvis du bruger den på en computer hun har adgang til. 

Brug en browser på din telefon der er sat til ikke at gemme historik. Det kan man med chrome, firefox og adblock browser og sikkert flere. Luk browseren når du er færdig med at tjekke mail. 

Hav noget "decoy" hvor hun kan finde noget harmløst hun ved du interesserer dig for når hun tjekker din telefon. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads..1 skrev, for 4 timer siden:

Mvh

Mads

Mads..1 skrev, for 4 timer siden:

Man må jo forstå, at det er de etisk mest ansvarlige råd, du nu får. Held og lykke med pigerne og din detektiv-kæreste ;)

Redigeret af TheLion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads..1 skrev, for 6 timer siden:

Mvh

Mads

Du kan slette samtalen bag efter - det er ikke så besværligt…

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mads..1 skrev, for 10 timer siden:

Jeg ville nok starte med at overveje om jeg i det hele taget ville have en så multi kontrollerende kæreste.

~~Hunt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladglad
Lauersen skrev, for 16 timer siden:

Flere piger bruger mail til kontakt. Få en gmail du kun bruger til frække ting, og husk at slette den fra listen hvis du bruger den på en computer hun har adgang til. 

Brug en browser på din telefon der er sat til ikke at gemme historik. Det kan man med chrome, firefox og adblock browser og sikkert flere. Luk browseren når du er færdig med at tjekke mail. 

Hav noget "decoy" hvor hun kan finde noget harmløst hun ved du interesserer dig for når hun tjekker din telefon. 

Hvordan fjerner man en gmail konto fra listen ?

Vi er nok mange herinde der er i et forhold. Og jeg bruger selv en gmail konto til de frække sager. Så det vil være godt at kunne fjerne den konto fra listen.

Tak Glad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gladglad skrev, for 2 timer siden:

Hvordan fjerner man en gmail konto fra listen ?

Vi er nok mange herinde der er i et forhold. Og jeg bruger selv en gmail konto til de frække sager. Så det vil være godt at kunne fjerne den konto fra listen.

Tak Glad

Du trykker på dit profilbillede og vælger log ud. Så kommer der en liste over gmail kontoer frem. Nederste punkt hedder "Fjern en konto". Tryk på den og tryk på det røde minus ud for den du vil fjerne fra listen. Vælg "Brug en anden konto" og log ind med den når du skal bruge den igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...