Hop til indhold

Wellness Jernbanegade Næstved???

Featured Replies

Skrevet
  • Author

??? :shock:

Skrevet
Milner skrev, for 3 timer siden:

??? :shock:

Hvorfor det ansigt? Havde jeg besøgt dem havde jeg bestemt svaret, men det har jeg ikke. Beklager... Måske det er det samme med de andre som ikke har svaret i din tråd.

Skrevet

Jeg har være forbi, der er kommet ny ejer på stedet 

Nu fremstå det som en meget grøn butik, den traditionelle thaimassage briks er skifte ud med en rigtigt massage briks 

Jeg havde svært ved at få en tid bla pga hun lukker kl 18 men hun svare fint på SMS efter nogle dage 

Selve massage delen er ikke specielt godt, men skal lige sige at vi havde ikke så go kemi, det var lige som at komme til en alm massør / fysioterapeut 

Hun har en thai massage uniform på 

Om der er noget extra at komme efter ved jeg ikke, der blev slet ikke pirret eller andre antyder til at der skulle ske mere, man har håndklæde på hele tiden, skal tilføje at jeg havde heller ikke lyst til det med hende 

Men jeg havde nok andre forventninger til stedet når man tænker på stedes fortid 

Men det var bare min opfattelse / oplevelse og ikke et sted jeg kommer igen, heller ikke for bare at få massage for det var ikke pengene værd 

Og dog skal stedet have lidt ros 

Der lugte slet ikke af thaimad, gammel bordel osv, der var blevet rigtigt pænt og rent og hun tager mobilpay og man kan få en kvittering 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.