Hop til indhold
Guest Zoro1

Frihedens Thaimassage & Wellness

Recommended Posts

Guest Zoro1

Kære alle.

Jeg talte i går med Dao som er indehaver af klinikken Frihedens Thai og Wellness i Hvidovre. Hun fortalte, at hun ikke har været på klinikken i længere stykke tid pga. private omstændigheder. Hun tænkte, at hendes kunder måske tror, at hun ikke længere er på klinikken, men dette er ikke tilfældet og jeg lovede i den forbindelse, at skrive hun er tilbage 100 % nu og klar til gamle som nye kunder.  :). Jeg selv besøgt Dao mange gange og er aldrig gået skuffet derfra :). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zoro1 skrev, for 2 timer siden:

Kære alle.

Jeg talte i går med Dao som er indehaver af klinikken Frihedens Thai og Wellness i Hvidovre. Hun fortalte, at hun ikke har været på klinikken i længere stykke tid pga. private omstændigheder. Hun tænkte, at hendes kunder måske tror, at hun ikke længere er på klinikken, men dette er ikke tilfældet og jeg lovede i den forbindelse, at skrive hun er tilbage 100 % nu og klar til gamle som nye kunder.  :). Jeg selv besøgt Dao mange gange og er aldrig gået skuffet derfra :). 

Kan også stå inde for Dao. At hun har været fraværende kan ske for enhver.

Godt hun er tilbage ;-)

// Amar Lover 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zoro1
Kim Madsen skrev, for 7 timer siden:

Nogen der ved hvordan Ann er at blive masseret af?. Der er ingen fotos på sitet.

:wub:DAO er utroligt..har mødt hende flere gange.:rolleyes:

Jeg har været hos Ann 3 gange og hun giver en super massage. Og jeg kan kun bekræfte, at Dao er utrolig og som sagt er jeg aldrig gået skuffet derfra :). 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Gladglad

Dao bliver altid rost meget. 

Jeg gætter på at hun giver en rigtig god massage.

Giver hun også et fantastisk HJ eller lignende ? 

Takker.

Glad

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zoro1
Zoro1 skrev, for 12 timer siden:

Jeg har været hos Ann 3 gange og hun giver en super massage. Og jeg kan kun bekræfte, at Dao er utrolig og som sagt er jeg aldrig gået skuffet derfra :). 

T.O. 

Hej Igen. Jeg har i dag talt med Dao som fortalte, at Ann ikke er hos hende længere, desværre. Ann havde været uvenner med sin tidligere arbejdsgiver, men de var nu igen på talefod, hvorfor Ann var vendt tilbage til sin tidligere klinik ( tror nok et sted i Valby ).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ann var meget genert og forsigtig ved første besøg for nyligt.

Med en ungpige krop meget lækker og helt fast, taler ok dansk og for mig en god oplevelse.

Er rigtigt på klinik i Valby.

Dao er en unik kvinde, har haft hende med på hele menukortet, men det er ikke noget hun normalt tilbyder.

Hendes massage er helt specielt god, hun er virkelig god med albuer osv. har flere gange mistænkt hende for at nyde at det gør ondt når hun tager fast, dog kun efter selv at have bedt om det.

Skøn karisma og ben i næsen, den ros skal hun have.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er det den samme Dao, der havde klinik på Chr.havn?

Ups ser lige fotos, det er ikke hende. Nogen der ved hvad der blev af Dao fra Christianshavn? Butsaba hed kliniken vist?

Redigeret af Default User

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Default User skrev, for 7 timer siden:

Er det den samme Dao, der havde klinik på Chr.havn?

Ups ser lige fotos, det er ikke hende. Nogen der ved hvad der blev af Dao fra Christianshavn? Butsaba hed kliniken vist?

Dao / Butsaba findes stadig, bare ingen aktiv annonce eller hjemmeside. 

Søg og du skal finde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Klipklap skrev, den 19.9.2022 at 21:11:

Hvordan er hendes massage så her i 2022 

Jeg har besøgt Dao i dag. Som altid giver hun en fantastisk helkropsmassage. Man går lettet hjem og føler sig som et nyt (og bedre) menneske.

Og så er hun altid i sprudlende humør. Så besøg hende og bliv glad!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zoro1 skrev, den 20.9.2022 at 07:07:

Dao giver ikke FP mere vel eller??....har fået det helt tilbage i 2015 med hende...ville gerne nyde en tur igen med den lækker kvinde

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Zoro1
Kim Madsen skrev, for 3 timer siden:

Dao giver ikke FP mere vel eller??....har fået det helt tilbage i 2015 med hende...ville gerne nyde en tur igen med den lækker kvinde

Hej Kim. Det skal du vist spørge Dao om :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...