ppd 7847 Skrevet 19. September, 2022 (edited) En annonce på Annoncelight.dk lokker med 3 billeder af umiddelbart en flot, flot dansk ung blondine.. "24 år uddannet sygeplejerske søger fyr Hovedstadsområdet Hej med dig Jeg søger primært en dejlig fræk mand til uforpligtende samvær og sex. Alder umiddelbart ligegyldig. Jeg er selv en meget sexlysten og eksperimenterende person, og har et liv hvor mange frække bekendtskaber indgår. Jeg tænder på en intelligent mand, med humor og respekt. Jeg får mange beskeder i indbakken, så vær' tålmodig. Jeg foretrækker gerne beskeder med lidt detaljer om dig og hvad du søger og ikke bare "Hej"-beskeder. Så hvis jeg ikke svarer, ved du hvorfor Søger ikke par! " https://annoncelight.dk/showad/352303 [email protected] Østerbro. Hun kunne godt være dansk da huset kunne minde om et parcelhus anno 2022. Men om annoncen er ægte? Det virker mistænkeligt... Når det lyder for godt til at være sandt, er det dét nok ikke, lyder en god læresætning. Redigeret 19. September, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 19. September, 2022 Jeg er skeptisk. Det kunne være en forsmået ex der lige har taget lidt billeder og lagt ud, eller scam. Grunden til mistanke er at der bruges almindelige ansigtsbilleder, ligesom der mangler både priser og telefonnummer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 103 Skrevet 19. September, 2022 Hej. Bare vent, efter et par mail’s, vil hun have dig over på en side, hvor du skal betale for at sende beskeder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 19. September, 2022 Elprebsi skrev, for 19 minutter siden: Jeg er skeptisk. Det kunne være en forsmået ex der lige har taget lidt billeder og lagt ud, eller scam. Grunden til mistanke er at der bruges almindelige ansigtsbilleder, ligesom der mangler både priser og telefonnummer. Ja, det er jo lige det.. Nu skriver jeg det jeg tænker..Kunne det ligne en gymnasiepige på vej til Galla i en flotte kjole ? Måske billederne er blevet hacket fra en eller anden's ex eller god veninde's profil fra sociale medier og sådan villaer findes vel ikke på Østerbro ? Det er en pige man kigger efter 2 gange med de billeder og som ikke har svært ved at finde potentielle bejlere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 19. September, 2022 (edited) Vestjyde skrev, for 14 minutter siden: Hej. Bare vent, efter et par mail’s, vil hun have dig over på en side, hvor du skal betale for at sende beskeder. *YIAKS* Tak for heads up! Teksten lød også lidt voldsom: "Jeg er selv en meget sexlysten og eksperimenterende person, og har et liv hvor mange frække bekendtskaber indgår"... Burde få mine alarmklokker til at ringe, men gad da godt møde nymfomanpiger på den alder/ med det udseende og krop , der har det drive, for jeg syntes de er svære at finde.. Måske skal man finde dem i Swingerklubber...? Redigeret 19. September, 2022 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Abp 59 Skrevet 19. September, 2022 Annoncen er taget ned igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandmandSam 536 Skrevet 19. September, 2022 Abp skrev, for 13 minutter siden: Annoncen er taget ned igen Så har hun nok fundet den heldige mand, som hun skal have en masse uforpligtende og eksperimenterende sex med. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Langtunge Skrevet 21. September, 2022 Der er desværre mange af de annoncer på annoncelight. Hvor man så bliver mødt med. Skriv til mig her.. En dating side. Og det fup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederikkbh 3 Skrevet 22. September, 2022 Jeg var også 99% sikker på at det er fup og man efter få mails bliver spurgt om at flytte samtalen over på et el. Andet site. jeg skrev dog alligevel til hende bare for at få det bekræftet. efter et par mails så fik jeg dette standard svar : Undskyld at jeg ikke har været hurtig til at svare dig, det er arbejdet der har taget min tid så når jeg har været hjemme har jeg ikke været meget på min computer. Det er nemmere hvis du skriver til mig på taboo så vi lettere kan komme til at aftale noget sammen bare søg efter Sexynurse2 herinde https://taboofinder.com/#/adv/IBE1 Ligger her og ville ønske du var her til at hygge med mig lige nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Andrecorfitzen 0 Skrevet 9. Oktober, 2022 Jeg har taget en lign. fupmager med nøjagtig samme svar som @Frederikkbh modtog på hans mail. Også en kvinde som startede med en annonce på annoncelight, hvor hun søgte en bolleven. Så ingen GP. Denne kvinde skulle eftersigende være fra Odense . Ping4flirt er en platform ejet af samme selskab som ejer taboofinder. Nøjagtig ens layout, og fremgangsmåde. Købe mønter for at skrive med disse damer som man aldrig vil komme til at møde i virkeligheden. Hvor er det trist.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest moden libertiner Skrevet 9. Oktober, 2022 Been there done that Gik på det anviste site, fik lidt coke = mønter forærende. De var hurtigt brugt så gik tilbage til den oprindelige mail og skrev at det ikke lige var min stil Hørte aldrig.mere. Hvis der bliver en næste gang så nægter jeg at gå på det anviste site. PS jeg mener at den korrekte formulering af det at være for godt er: hvis det lyder for godt til at være sandt, er det det som regel også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg