Hop til indhold
Sidespringeren

GB med Christina i Aarhus 4. november

Recommended Posts

Indtryk fra dagens GB, arrangeret af gangbangguy, og med 22-årige Christina som hovedperson.

Bedømmelsesgrundlag:

Jeg deltog fra start kl. 10.00 og forlod stedet kl. 11.50 (Hele seancen skulle vare helt til kl. 16.00 med deltagelse af flere hold mænd).

Stedet:

Et bedre valg end ved tidligere gangbangs, arrangeret af samme arrangør. Gode P-muligheder og start til tiden denne gang. Ikke en stor lejlighed, men dog bedre plads her med selvstændigt rum til omklædning, en stor dobbeltmadras på gulvet i bollerummet, godt med siddepladser til tilskuerne rundt omkring, og et velfungerende og rent badeværelse med rene håndklæder og mulighed for bad. Afkølede, alkoholfri drikkevarer og kondomer ad libitum.

Pigen:

Ganske som beskrevet i teksten og på de medfølgende fotos, men jeg vil nu lægge lidt flere kg til den oplyste vægt. Hun er dog på ingen måde tyk, stadig med timeglasfigur og en flot, stor og fast barm. Ansigtet er ganske kønt, uden makeup og med langt, naturligt lysebrunt hår. Alderen passer vist udmærket? Model "naboens datter", naturlig og frodig uden at være fed.

Hun virkede lidt tilbageholdende rent verbalt, sagde ikke meget i den tid, jeg var der, men virkede derimod ganske fokuseret på opgaven og ret så aktiv med at betjene os mænd, oftest 2-3 ad gangen. Hun leverede det lovede og lagde alle huller til uden at kny i en teknisk ganske ok præstation, hvor man måske bare savnede, at hun selv gav lidt mere slip og turde nyde det hele lidt mere?

Forløbet:

I et GB er det vigtigt, at der er en vis kemi imellem deltagerne, og det manglede nok lidt blandt os 6 mænd, der lagde ud i dag? Der blev gået lige til stålet stort set uden indledende dialog, i det hele taget blev der ikke sagt meget under seancen, og specielt én af mændene havde en ret irriterende attitude! Han havde tydeligvis selv svært ved at få rejsning under hele forløbet, men var alligevel meget aktiv og pågående en stor del af tiden, herunder meget travlt optaget af, hvad vi andre lavede med pigen, og hvad han syntes, vi burde lave med hende, hvornår og i hvilke stillinger, hvilket han konstant forsøgte at vise os med fagter og mumlen.... Personligt bryder jeg mig IKKE om at blive hverken vejledt eller dirigeret, så dette var for mig et direkte turnoff. Desuden tilbragte han sammenlagt nok næsten halvdelen af den tid, jeg var der, med sin halvslappe pik i munden på hende, og jeg tror, han i høj grad var en medvirkende årsag til, at der ved min afgang kun var ham, jeg og en enkelt mand mere tilbage af de 6 oprindeligt fremmødte (Nå, men der skulle jo komme nye forsyninger af mænd kl. 12.00 alligevel!).

Samlet indtryk:

Alt i alt fik jeg bestemt, hvad jeg var kommet for! Sex i alle huller, i mange forskellige stillinger, og undervejs 2 fuldbyrdede udløsninger i en ung og ganske køn pige, der formåede at levere varen på absolut tilfredsstillende vis. (At der var et andet irritationsmoment til stede, kan jo hverken lægges hende eller arrangøren til last!) 2 timer med superfransk, dansk og græsk til 1.000,- kr. kan ingen på nogen måde græde over, og at der ikke leveres GFE gør bestemt ikke noget i sådan en situation, hvor man alligevel ikke har lyst til at dele mundvand med alle andre fremmødte... :)

Andres udgydelser om gangbangguy's andel og rolle i forehavendet kan ikke hidse mig op. Han tager sikkert sin del af kagen, jo, men det er jo også ham, der sørger for både at arrangere og annoncere. De 3 gange, jeg har deltaget i hans arrangementer, har de deltagende piger tydeligt været både frivillige og nydende deltagere, så lad dog dem og arrangøren selv om, hvordan disse deler rovet imellem sig! :)

Konklusion:

Det bedste af pågældende arrangørs 3 setups, jeg har været aktiv deltager i, men der er dog stadig plads til forbedring!

Nogle forslag kunne være lidt indledende snak deltagerne imellem, inden pigen dukkede op, så isen blev brudt lidt fra start. Måske et lille strip- eller onanishow til at varme op på, eller lignende?

Lokalerne fungerede denne gang bedre, men jeg har tidligere foreslået Klub Joys i Viby som et mere velegnet sted til formålet, og fastholder fortsat dette.

Men alt i alt ganske godt gået og pil opad (i bogstaveligste forstand! :P ) dags dato! :)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Giver dig helt ret. Fyren med den irriterende attitude var turn off, han var alt for pågående over for vi andre. Han manglede klart situationsfornemmelse !

Men igen et godt arrangement trods ham og der er sket betydelige forbedringer. Pigen var sød og imødekommende. Tror dog hun følte et pres fra ovennævnte fyr.

Andres udgydelser om gangbangguy's andel og rolle i forehavendet kan ikke hidse mig op. Han tager sikkert sin del af kagen, jo, men det er jo også ham, der sørger for både at arrangere og annoncere. De 3 gange, jeg har deltaget i hans arrangementer, har de deltagende piger tydeligt været både frivillige og nydende deltagere, så lad dog dem og arrangøren selv om, hvordan disse deler rovet imellem sig!

Kan heller ikke bringe mit pis i kog. ALT foregår tydeligvis frivilligt og har altid foregået på den måde !

JA, jeg kommer igen til lign. arrangement !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en god pris for GB, med så få deltagende mænd er det et ekstra plus.

Hvorfor sagde I ikke noget til ham som var irriterende ?

GB er sjovest når man kender et par stykker ellers er der næsten ingen kommunikation mellem mændene. Jeg plejer at bryde isen ved at fortælle om mine deltagelse i vilde sexparties, det vækker interesse og nysgerrighed blandt mændene :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle forslag kunne være lidt indledende snak deltagerne imellem, inden pigen dukkede op, så isen blev brudt lidt fra start. Måske et lille strip- eller onanishow til at varme op på, eller lignende?

Altid godt med nye forslag. Tror bare når vi kommer "løbende" hen over dagen, det første forslag bliver svært. Men nr. 2 forslag er godt ! :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor sagde I ikke noget til ham som var irriterende ?

Måske fordi vi er gentlemen :lol: .... flere af os andre var i øjenkontant og jeg mener at kunne se et underforstået signal om, at lad dog barnet ! :lol:

Vi kan jo håbe han læser dette og ser sin idiotiske optræden ! :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...