Hop til indhold
niskanen

Erotisk massage i Vilnius

Recommended Posts

Vilnius er altså en fantastisk seværdig by! Jeg ved ikke helt med hensyn til købesex, for her stødte jeg ikke på noget interessant. Der er nogle "Gentlemen Clubs", som åbner kl. 22 om aftenen, men jeg er ikke særlig tryg ved sådanne steder i Østeuropa. Jeg stødte altså heller ikke på nogle tilfældige kvinder undervejs, som lige tilbød en tur for en 50'er :lol:

Nå - men jeg kan ikke dy mig for at prøve den erotiske massage hos https://nirvana.lt/en/. Jeg vælger dette sted, fordi det ser professionelt ud - og fordi der heller ikke ser ud til at være ret mange forskellige muligheder i byen :rolleyes:

Det er let at kommunikere i telefonen og jeg får booket en aftale. Steder ligger i en relativ diskret kælder i Centrum, men dog alligevel væk fra de mest travle gader (ca. 10 minutters gang). Jeg er bare lidt uheldig med, at 2 gutter er ved at øve parkour lige netop dér hvor indgangen er :huh:.

Jeg har på forhånd booket 1 times massage, som de kalder "black in white" (aner ikke hvorfor den hedder det), som koster 80 EURO. Jeg bliver hurtigt lukket ind og bliver overvældet ved synet af 2 smukke, yngre kvinder.  Jeg bliver spurgt, hvem jeg ønsker. Det er faktisk ret svært, men jeg vælger hende med store bryster (ikke ægte), selvom den anden faktisk ser mest sød ud.  Hvis jeg ønsker en helt nøgen massør, så er prisen 100 EURO - ellers er det kun topløs. Nå, men jeg vil altså have hele pakken, så jeg må op med de ekstra penge.

Jeg bliver vist ind i et flot, opvarmet rum med tilhørende bad. Jeg får en skyller og ligger mig på briksen. Massøren kommer ind og musikken starter. Det er højt og ret dramatisk. Det er nærmest noget musik, som også kunne spilles i en eller anden dyster undergrunds-klub i Vilnius. Der går altså noget tid før jeg mærker noget hud-mod-hud, men da det sker føles det dejligt. Massagen er også lækker og afslappende. Da jeg bliver vendt om nyder jeg synet, mens hendes hænder og bryster rører min krop. Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt det er okay med gensidig berøring, men hun flytter ikke mine hænder.

I den afsluttende del af massagen er det et syn for guder, da hun ligger sig med fissen mod mit ansigt, mens hun professionelt har sine olierede hænder på min pik. Jeg må gerne røre, men ingen fingre inden for. "Can I lick your pussy?", spørger jeg forsigtigt.....men det bliver afvist. 

Jeg mister lidt fokus og kan pludselig slet ikke komme uden selv at hjælpe til. Det er ikke pigens skyld, selvom hun ikke virker lidt ærgerlig over afslutningen. 

Jeg får et bad inden jeg lister ud i mørket og går tilbage til byen, som var intet hændt. 

Alt i alt en absolut godkendt oplevelse.

 

Redigeret af niskanen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...