Hop til indhold
Tyren13

Randers har været lidt forsømt

Recommended Posts

Først tak til nysgerrigm33

Dejligt med et friskt indlæg fra Randers der ellers har været højborg med hesyn til thai ydelser. Dog synes jeg der er langt mellem snapsene og indlæggene. Jeg har være ved Kat nogle gange, man kan ikke rigtig være sikker hvem eller hvad man får der. Sidste gang var jeg heldig der var tid, så Kat og en lidt buttet pige varmede op med massage, herefter kom der en ny kunde og Kat forsvandt. Den buttede masserede ryggen færdig, ganske godt iøvrigt. Efter turn around smed hun ganske naturligt alt tøjet og begyndt på superfransk, jeg kunne mærke det ikke ville holde længe uden pause så jeg fik hende om på ryggen og tog hende i øjesyn, ganske køn pige med intimbarbering, jeg varmede hende op stille og roligt med tungen til hun blev rigtigt våd og meget villig, der var næsten ikke tid til at få kondomet på hun ville have pikken. På kom det, og jeg trængte langt op i hende og kneppede hende dejligt i lange rolige stød. Efter at have kneppet hende i nogen tid trak jeg mig ud under nogen protest, fik kondomet af og hun hjalp mig overskrævs på hende, så jeg efter nogen tid og hjælp, kunne sprøjte ud over hendes faste bryster. En herlig tur som jeg godt vil gentage.

Jeg har haft svært ved at finde en man rigtigt falder i hak med. Jeg havde lidt held hos Baangan. Der var en sød pige som ogå gav hele pakken. Men hos Baangan kommer man ofte til en dør med skiltet "åbent", men døren er låst. Og der er telefonsvarer på. Det bliver ikke ved med at være sjovt.

Måske skulle man prøve Laksegade. Ja man må da se på mulighederne

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej hvor i Randers var det du fik den gode oplevelse ?

Og må man spørge hvad sådan en tur kostede ?

Det fik jeg hos Kat, Jeg tror du skal spørge efter Anni, det kalder hun sig.

Hun bor Vester Kirkestræde i Randers, der står et skilt udenfor døren.

Du kan bestille tid på 50215022.

Hele pakken koster normalt 1000, men når hun er så frisk og villig, så får hun 200 ekstra. Det giver en rigtig god effekt næste gang.

Lad os høre om dine oplevelser med Anni. Held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været hos kat igen.

Denne gang startede Anni men midt i det hele kom kat og overtog. Det fortrød jeg ikke spor;-) Det overraskede mig meget da hun mens jeg lå på maven spredte mine ben meget og begyndte og slikke mig bagi :-o Jeg var lige ved og stoppe hende indtil jeg opdagede hvor fantastisk det var hehe.

Havde hørt hun gjorde det ved stamkunder hun var trygge ved men troede ikke på det før jeg nu selv har oplevet det.

Kat i Randers er og blir mit favorit sted da jeg altid har fået fuld valuta for pengene og mere til. :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...