Hop til indhold

Tænder på gifte kvinder

Featured Replies

Skrevet

Hallo derude.

Jeg tænder vildt på gifte kvinder. Når jeg ser et par defilere forbi får jeg lyst til, afhængigt af alder og udseende naturligvis, at indlede et frækt, hemmeligt og forbudt forhold til hende.
Det tænder mig vildt at være sammen med en kvinde, som jeg ved har haft mandens pik oppe i sig aftenen før.

Så er det, jeg spørger, før jeg kaster mig ud i det.
Har nogen erfaringer med gifte kvinder, og er der nogle, der vil fortælle om plus/minuser.
Er der nogle, der har nogle erfaringer med, hvordan man møder gifte kvinder, der måske ikke lige har tænkte i de baner, men som skal "plukkes"?
Jeg er for god ordens skyld bestemt ikke ude på at ødelægge et godt og sundt parforhold, og jeg lever også selv i et sådant. Bortset fra at vi mangler sex, og det kan der IKKE gøres noget ved.

Alt godt og fortsat god søndag fra

Brygger

Skrevet

Minusset må næsten være den røvfuld man få af manden NÅR han opdager det.. Det bliver jo nok også mere kompliceret når han giver dig den foran din kone:ph34r:.. 

Jeg ved ikke hvad plusset skulle være.. Andet end at damen nok ikke selv sladre til manden.. 

Jeg kan heller ikke se hvordan du skulle kunne undgår at ødelægge et parforhold.. Du vil knalde en anden mands kone.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
Brygger skrev, for 6 minutter siden:

Det tænder mig vildt at være sammen med en kvinde, som jeg ved har haft mandens pik oppe i sig aftenen før.

Det er et fåtal af gifte kvinder der har haft det aftenen før. :D

Skrevet

Ærlig talt tror jeg ikke på at du er i stand til at indlede sådan et forhold.

Du er rædselsslagen for at besøge en GP, få sygdomme, blive opdaget osv osv osv.

Dit seneste skriv om aflytning af nabo konen og nu dette opslag, fortæller mig at du tænder på at andre skal kommentere på dine fantasier og dermed hjælpe dig med at videreudvikle på dem....

Skrevet

De fleste faste sexpartnere, jeg har haft de senere år, har været kvinder i forhold.

Det har både sine fordele og ulemper. Ligesom med alt andet her i livet.

Skrevet
Brygger skrev, for 43 minutter siden:

Hallo derude.

Jeg tænder vildt på gifte kvinder. Når jeg ser et par defilere forbi får jeg lyst til, afhængigt af alder og udseende naturligvis, at indlede et frækt, hemmeligt og forbudt forhold til hende.

Så er det, jeg spørger, før jeg kaster mig ud i det.
Har nogen erfaringer med gifte kvinder, og er der nogle, der vil fortælle om plus/minuser.
Er der nogle, der har nogle erfaringer med, hvordan man møder gifte kvinder, der måske ikke lige har tænkte i de baner, men som skal "plukkes"?
Jeg er for god ordens skyld bestemt ikke ude på at ødelægge et godt og sundt parforhold, og jeg lever også selv i et sådant. Bortset fra at vi mangler sex, og det kan der IKKE gøres noget ved.

Alt godt og fortsat god søndag fra

Brygger

Tror efterhånden at den manglende sex i dit forhold har sat sig på hjernen på en ikke hensigtsmæssig måde.

Og dét kan der gøres noget ved. Du kunne f.eks have nosser nok til at gå ud af forholdet. Når du ikke tør røre en glædespige med en ildtang i frygt for alt fra røde hunde til abekopper,  så lyder den nye fantasi heller ikke som noget du skulle udleve. Du kunne starte med xhamster :lol:

Skrevet

Synes bare du skal springe ud i det
dog vil jeg advare, det kan blive meget dyrt, jeg ved hvad jeg taler om, jeg er sammen med en gift kvinde hver aften, det har jeg været hver aften de sidste knap 20 år.
Gør det, men påregn det blir dyrt

Skrevet
Brygger skrev, for 1 time siden:

"Jeg er for god ordens skyld bestemt ikke ude på at ødelægge et godt og sundt parforhold, og jeg lever også selv i et sådant. Bortset fra at vi mangler sex, og det kan der IKKE gøres noget ved." 

Hvis dit parforhold er så fastlåst -og i begge er enig om "vi mangler sex" -hvorfor kan i så ikke gøre noget ved det sammen el. være for sig?? (måske de kone allerede er i gang) 

Jeg fik at vide min kone bollede udenom 1 år efter vi var blevet skilt -af nogle "venner" de troede jeg viste det, men det gjorde jeg ik -Rigtig træls fornemmelse!

Jeg har været sammen med flere gifte kvinder -de har været åben om det -og de havde alle ikke et sexliv der fungere med deres mand. Jeg sagde til dem "gå fra ham, eller gøre noget ved det" "løs problemerne" det gør man ikke ved at bolle udenom. 

Min nuværende kone er asexuel og i forhold til sex er jeg helt alene -hun havde kun interesse, så længe hun kunne få børn.

Det er jo mange der lever i et åben forhold -det ved jeg ikke om det er det jeg gør, men jeg vil ikke stoppe mit sexliv fordi min kone ikke er interesseret i sex. Og det ved hun -hun spørg aldrig om noget, hvis hun gjorde ville jeg fortælle det som det er +/% 

En gang jeg var single -tænkte jeg -"jeg vil da prøve et par" -så jeg fandt et jævnalderen par der søgt en fyr at hygge med... Hetro -det var meget frækt, at prøve -jeg skulle komme oppe i hende -også ville manden slikke hendes fisse... -underligt tænkte jeg. Det blev ved den ene gang med dem.

Så var der en anden der havde sin mand med til julefrokost -også flitet hun med alle mænd -manden blev pisse jaloux -og det tændte hende helt vildt -alle var rigtige fulde -og jeg kneppe hende ude i bryggeres på vaskemaskinen, manden kom kravlende -og forsøgt at springe på konen, da jeg var færdig, men han var for fuld til, at kunne noget -så han lagde sig til at sove i snavsetøjet... -i mens en anden mand kom til.  

Skrevet

Hvor i alverden er do kommet i den vildfarelse, AT EN GIFT KVINDE HAR HAFT SIN MANDS PIL OPPE I SIG AFTENEN FØR ???,

Er det nygifte du tænker på, eller tror du også på Julemanden og Mette F. ??? :mrgreen:

BR

Skrevet

Jeg synes altså du er lidt af en fjolleprut  brygger, du tør ikke besøge end gp, men du vil gerne knalde en gift  kvinde ?  Altså set nu hun var gift med en rocker ?

spøg til side, uden at komme med den helt store dømmende pegefinger du må jo gøre hvad du synes er godt for dig. Men jeg tror altså det store issue er at du ikke får nok sex derhjemme, det er træls og på ingen måder fedt. Jeg kan relatere mig til det, men ligger problemet ikke netop i at du får for lidt derhjemme og nogle behov der ikke bliver udfyldt ? Jeg er ked af at sige det men jeg tror ikke din kone udfylder det jeg ved hvad ikke vi Skal kalde det et tomrum du har ? I know det her er nemt at sige men når du søger så meget sex udenom din kone, ville det ikke måske være bedre at gøre det forbi med hende ? Hun lyder altså ikke til at være god for dig, jeg har som andre læst dine tråder hvor du jævnligt fortæller at du ikke får nok sex af konen. Jeg er egentlig ikke i tvivl om at du sikkert elsker din kone, men hvis sex betyder så meget for dig hvilket er forståeligt men du ikke får det var det så ikke bedre at gøre det forbi ?

Redigeret af Gabbana

Skrevet

Mit mest konstruktive forslag må være find en gp der udlånes af sin mand. Så kan du også aftale hun er kneppet dagen (eller x-antal timer) før. 
Det er ikke et langvarigt forbudt forhold, men kan måske dumle din trang en smule.

Utoskab uden penge involveret sker, men er noget der bare opstår. Det kan og bør ikke fremprovokeres at “plukke” (lokke/overtale) en kvinde til det, er dømt til at gå galt. Kæmpe risiko for hun bebrejder dig for alt hvis hun en dag bliver opdaget og hendes parforhold/liv bliver ødelagt.

Utroskab opstår ofte pga ægte følelser også skal du ud i alt bøvlet med hun måske faktisk får en forventning om, at du er villig til at forlade din kone for at være sammen med hende.

Og uanset intet er risikoen værd før du får styr på dine rejsningsproblemer, så du faktisk får stillet din lyst hvis projektet lykkes. (Ikke ment som mobning men du har selv offentligt skrevet du ikke fik rejsning under dit besøg ved hhv. VojensDream og mig, så ingen hemmlighed).

Tænker at du, selvom du overvandt lidt af din frygt, og rent faktisk besøgte GP’er, har lang vej før frygten ikke blokere for succes.

At have fantasier du kan onanere til, er en ting at udleve dem er straks meget mere kompliceret. 

Skrevet

Jeg er ærligt talt lidt bekymret for dig @Brygger.

Blot du ser en kvinde med passende alder og udseende gå forbi, så får du lyst til at indlede et frækt, hemmeligt og forbudt forhold til hende?

Det sammenholdt med dit ønske om at aflytte din nabo, så du kan høre hendes sexlyde, gør mig bekymret. 

Jeg er med på at du er understimuleret, men du skal nok prøve at tøjle dine lyster lidt.

Skrevet

Gifte kvinder er dyre i drift. Til gengæld sladrer de ikke om deres affærer, og nogle gifte kvinder er de mest forsømte. 

Skrevet
  • Author

Hej igen.

Og tak for alle de velmenende råd, bekymringer og andet.  Jeg MENER det. Og til de, der mener, jeg er troll, og at jeg har behov for opmærksomhed. Tja. Jeg er ikke troll, men behov for opmærksomhed, ja, det har jeg da nok. Og det her er jo et af de eneste steder, jeg kan gå hen med mine problemer. Ingen venner kan man dele det med, synes jeg da, ingen kolleger, konen slet ikke, hvor går man så hen?......Tror man ikke på mig, kan man jo bare springe videre.

Jeg har altid været meget seksuelt fokuseret. Og ALDRIG fået nok sex. Hvad det angår, så har jeg måske valgt de forkerte, eller kun kunnet finde en bestemt type.

Så kunne jeg måske nok, som en foreslår, have nosser til at komme ud af parforholdet her og få masser af sex rundt omkring. Det fik jeg også i perioder, hvor jeg var utro med min forrige kæreste. Jeg er, eller var i hvert fald, god til at score online. Om jeg så vil kunne få den op at stå længere, det er jo så lige et spørgsmål......:-o

Det har jeg da også tænkt på en del gange, at forlade min nuværende kone, som jeg iøvrigt ikke er gift med, idet er også har været andre problemer. Indtil videre har jeg dog ræsonneret, at det, jeg har valgt i forholdet her, er en pakkeløsning, hvor vi har en sund bolig, en fantastisk økonomi, og hvor mit liv idag er beriget med en masse gode venner, arrangementer, interesser og muligheder for at gøre stort set, hvad der passer mig i livet, inklusive at kunne give gode gaver og godt nærvær til mine børn og børnebørn, og hvor økonomien, fordi man er samlevende, tillader lidt af hvert.

Lidt kynisk måske, men tænker man ikke på sig selv og at få det bedste ud af livet.
Så kan man sige, det er forkert, hvis man er sammen af praktiske årsager og kun delvist holder af hinanden. Men der er, tænker jeg, så mange grunde til, at man er sammen, og det, der startede som den store lykkelige forelskelse, ender alt for ofte med store brud og sårede følelser. Der er vel ingen endegyldig  opskrift på, hvorfor man finder sammen.

Så man må se på plusser og minusser.

Et kæmpeminus er, at jeg tænder så meget på fræk sex og andre kvinder og nærmest altid har gjort det. Sex, sex, sex hvor jeg næsten ikke har kunne koncentrere mig om mit arbejde, fordi jeg fantaserede om lækre tøser.

Jeg er ikke sikker på, at jeg orker at tage chancen i en alder af 66, at gå ud af forholdet. Ender mit liv alligevel foran fjernsynet med en flaske rødvin og købesex eller måske en kæreste, der måske ikke rigtigt har plads til mig i livet og bestemt ikke er til fræk sex. (Og en mindre attraktiv økonomi;.)

Jeg kan ikke undvære kvinder i mit liv, bilder jeg mig ind, og jeg er nu i mit 4. længerevarende forhold. Det  har varet 11 år. Mit forrige varede syv. Hun var vild med sex, men vores behov kunne ikke altid mødes, da jeg er mest til det stille og blide. Det var nu af andre årsager, vi ikke kunne sammen.

Jeg er glad for, at folk herinde signalerer og nogle fortæller direkte, at jeg er langt ude, og at jeg må styre mig. Det har jeg nu mere sikkerhed for, at jeg er, og derfor er sådan et site som det her guld værd, idet man får det hele råt og uforsødet, og jeg bliver nødt til at forsøge at gøre mere brug af mine fantasier eller andet. At gå til konen og forelægge, at vi forsøger os med fræk sex er en umulighed, idet hun ikke vil ane, hvad det er og slet ikke vil forsøge sig med det. Så ja, det var en lidt længere smøre. 

Nu må I have en god dag.

Alt godt fra Brygger

Skrevet
Brygger skrev, for 25 minutter siden:

-Men er det nødvendigt at forklare/forsvare dig... Du kender selv hvordan det er -og dem der skriver -du er et eller andet (de har læst andre tråde af dig)-ved jo reelt set ikke, hvad du er for en. 

Ud fra din trådstart -stiller du nogle spørgsmål -har du fået nogle svar på det -du kunne bruge til noget...

Fantasier er det ikke noget galt i -om de skal udleves eller ej -er så et andet spørgsmål... Nogen går igennem livet drømmende, om noget de ser, og møder på deres vej -uden nogensinde, at udleve det. Andre gør noget ved det, og tager chancen -det kan gå 2 veje -men hvis man siger til sig selv "hvad er det værste der kan ske?" og "hvad er det bedste" -så må man jo gøre op med sig selv, om man tør...

Når man er 66år -har man levet livet længe -er det noget man vil nå før det er for sent... Jeg kan godt forstå det er skræmmende. Men den dag du sidder på plejehjemmet, og ikke kan noget selv -har du kun fantasien tilbage -er det nok? Hvorfor ikke tag chancen, nu i mens du stadigvæk kan -gør det spring ud i det -og få nogle fantastiske minder til den dag du ikke kan noget selv længere... Har passet mange gamle bidder mænd, som fortryder de ikke har levet deres liv taget chancen, i mens de kunne -og i sted kun så på andre leve deres liv og tænke f.eks.: "hvor er de dog skøre" Økonomi, familie og sikkerhed -giver tryghed -men ikke altid spænding, gnist og glæde... 

Dette forum er både ondt og godt -folk kan skrive, næsten, hvad de vil -man skal ikke tag det der bliver skrevet alt for alvorligt -kun det man kan bruge til noget som er positivt for en selv... Dele fantasier kan være spændende læsning -men oplevelser med virkelige mennesker er 100 gange bedre...  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.