MrBanjo 0 Skrevet 18. September, 2022 er der nogle steder i Slagelse eller område der giver FP Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gladforpir Skrevet 18. September, 2022 https://annoncelight.dk/showad/348773 gerne en anmeldelse hun har rigtigt gode meloner .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 534 Skrevet 26. Oktober, 2022 Skifter billederne ikke ret tit..?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tomsen T 117 Skrevet 27. Oktober, 2022 Jeg tænker hende her holder til i Tersløse - og er ikke Thai men mulat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen Tonajt 267 Skrevet 27. Oktober, 2022 Tomsen T skrev, for 4 timer siden: Jeg tænker hende her holder til i Tersløse - og er ikke Thai men mulat Det er i skoven mellem Slagelse og Sorø og hun er Thai. Jeg ringede for et par uger siden og spurgte ind til lidt af hvert, men en mavefornemmelse har afholdt mig fra at komme der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 310 Skrevet 12. November, 2022 Nielsen Tonajt skrev, den 27.10.2022 at 19:27: Det er i skoven mellem Slagelse og Sorø og hun er Thai. Jeg ringede for et par uger siden og spurgte ind til lidt af hvert, men en mavefornemmelse har afholdt mig fra at komme der. Hun er ikke farlig, men blot lidt kedelig (kan dog være vores kemi). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg