Hop til indhold

Priser ved flere mænd samtidig.

Featured Replies

Skrevet

Nu blev jeg lige nysgerrig og for ikke at afspore en anden tråd laver jeg lige min egen. 
Er tilfældigvis ved efter en kundens ønske af arrangere en trekant. Det er sket få gange før. 

Og så ser jeg i dag en tråd om “en deler i Jylland” hvor det af teksten tydeligt forståes. Han vil have en mand mere med for at dele betalingen. 

Min første tanke, søde ven du sparer da intet, pigen du vælger skal jo lave dobbeltarbejde. 
(skrev det dog ikke)
De skal jo begge serviceres på nøjagtig samme måde som hvis de var der enkeltvis. 
Men hvad tager i andre i betaling hvis flere mænd kommer samtidig. Tager I jeres normale betaling eller laver i en specialpris?

De få gange jeg har flere gæster samtidig har det været fuld pris for begge. Og det er da blevet accepteret uden brok. 
Hvis der er mængde rabat. Kan der hurtigt gå sport i at aftale fælles besøg. 

De få gange jeg har haft flere er det pga kunders fantasier der skal udleves og ikke for at spare penge. 

Trekanter kan jo selvfølgelig gøres på flere måder. Hvis begge mænd er på i hvert sit hul fra start til slut. Har de bestemt også begge fået fuld valuta for pengene. Er de på, på skift mindre tid til hver. Men så kunne den enkelte jo lige så godt have lavet en kortere booking han havde råd til.

Eneste tilfælde jeg ville overveje ikke at tage fuld betaling fra begge er hvis den ene kun er tilskuer. Og så vil jeg stadig tage er lille beløb for ekstra tilstedeværelse. Kald det risiko tillæg eller hvad I nu vil. To mænd i rummet så kan situationen hurtigt komme ud af kontrol. 

Skrevet

Jeg kan ikke svarede dit spørgsmål, da det ikke er rettet til kunde. ;) 

men jeg vil knytte en anden vinkel.

hvis en pige får 2 kunder samtidigt, er det helt naturligt at begge ikke kan håndteres 100% som ved 1:1 så med det i tanke kan det give anledning til snakken om at det skal være billigere ved 2….

om begge er aktiv fra start eller ej, ser jeg ikke ændre grundlaget for betalingen.

personligt ville jeg såfremt jeg vælger 2 piger forvente at begge skulle have betaling for det man beder om, og i de fleste tilfælde er der mindre arbejde for hver af pigerne, da de er 2… og her vil jeg ikke være tilbageholdende for at betale begge fuld valuta, men glad hvis det er billigere ;)

tilsvarende vil jeg ved 2 mænd ikke forvente en reducerede pris… men hvis kvinden af den ene eller anden årsag ser grundlag til dette hilser jeg det velkomment. Jeg er lidt i samme båd som dig, at 2 personer beslutter sig for at “dele en piges tid” men de kunne jo bare gøre det hver for sig…

jeg har ikke læst den anden tråd der henvises til, så undskyld hvis jeg udtaler mig om noget der allerede er kommenteret.

glæder mig til at høre andre pigers synspunkt 

Skrevet

Kan slet ikke se dit formål med denne tråd ? 

Kun dig selv bestemmer hvad du skal have, så vores mening er fuldstændig ligegyldig i denne sammenhæng .

Jeg har set flere tråde/setup hvor en pige feks arrangerer et gangbang og her betaler alle deltager samme fulde pirs, så det samme syntes jeg skal gælde dine 2 kunder, de skal selvfølgelig betale fuld pris for den tid de er der, andet er ikke fair over for dig, det er din krop og sind du stiller til rådighed, tror nogle mænd at de kan få rabat her, så spark dem ud til højre .

Skrevet
FlotFyrKbh skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har set flere tråde/setup hvor en pige feks arrangerer et gangbang og her betaler alle deltager samme fulde pirs, så det samme syntes jeg skal gælde dine 2 kunder, de skal selvfølgelig betale fuld pris for den tid de er der, andet er ikke fair over for dig, det er din krop og sind du stiller til rådighed, tror nogle mænd at de kan få rabat her, så spark dem ud til højre .

Det er ikke sikkert, at der er tale om "fuld pris" ved GB. Priser for GB lader til at ligge omkring 1.500-2.000 kr., tror ikke du kan få 2-3 timer med knep, måske uden kondom og med så mange orgasmer, du kan klare, for den pris, hvis du mødes en-til-en med en GP.

Jeg har oplevet at blive tilbudt "mængde rabat" ifm. trekanter med sugarbabes. Jeg ville ikke forvente det fra prof. GP'er (men det kunne selvfølgelig nok hjælpe med at lokke kunder til).

Skrevet

Altså nu er jeg jo nok den bedste til at svarer ang. min efterlysning

jeg ser overhovedet ikke nogen sammen hæng i at dele en GP også antage det er samme pris. 
det har jeg overhovedet ikke forventet tværtimod. 
ja jeg skriver det økonomiske finder vi ud af. Det kunne feks være at hvis vores GP vil have 3000 for en time at jeg betalte 2000. 
jeg vil stærkt understrege at det ikke har været for at sparer penge men at få en god oplevelse 

Håber jeg har udtrykt mig klart og tydeligt på dit spørgsmå ? 

Redigeret af Prada

Skrevet
FlotFyrKbh skrev, for 19 minutter siden:

Kan slet ikke se dit formål med denne tråd ? 

Formålet er som der tydeligt står, ren og skær nysgerrighed på hvad andre gør. Jeg har allerede informeret vedkommende der ønsker den kommende trekant om min pris. 
Men lader så også til, jeg har fejltolket det opslag jeg henviser til. Så måske ingen GP’er giver mængde rabat. Måske nogen gør. 

Skrevet
Prada skrev, for 16 minutter siden:

Altså nu er jeg jo nok den bedste til at svarer ang. min efterlysning

jeg ser overhovedet ikke nogen sammen hæng i at dele en GP også antage det er samme pris. 
det har jeg overhovedet ikke forventet tværtimod. 
ja jeg skriver det økonomiske finder vi ud af. Det kunne feks være at hvis vores GP vil have 3000 for en time at jeg betalte 2000. 
jeg vil stærkt understrege at det ikke har været for at sparer penge men at få en god oplevelse 

Håber jeg har udtrykt mig klart og tydeligt på dit spørgsmå ? 

Ok beklager hvis jeg fejltolkede. Men ansporede uanset min nysgerrighed på hvad andre gør. Skader aldrig at orientere sig lidt og overveje hvordan man vil skrue sit eget setup sammen. 

Skrevet

Selv om det ikke er 100% sex for hver af de to mænd i forhold til at være der alene - så er fantasien om at dele også en faktor, der sagtens berettiger normal pris. Den fantasi kan jo ikke udleves når man er der alene. 

Skrevet

Jamen det er så fint at spørge. Bare man ikke antager. 

god aften til jer alle

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, for 2 timer siden:

Men hvad tager i andre i betaling hvis flere mænd kommer samtidig. Tager I jeres normale betaling eller laver i en specialpris?

Jeg laver (normalt) ikke trekant med to mænd, men ved par (M/K) lægger jeg oftest det halve af prisen oveni, så en halv time blidt koster 1500,- mod normalt 1000,-  Ved M/M ville prisen givet være normalpris til begge.

Redigeret af Liv

Skrevet

Din krop din business, din pris…end of story.

Skrevet

@SweetMilf6630

Det vil altid være dig der bestemmer prisen og der er da ikke noget forkert i at holde samme enhedspris om det er en mand eller to mænd.

Hvorfor give rabat hvis begge er aktive, ønsker du at give dem lidt bonus kunne det evt. være i afsat tid :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.