Hop til indhold

Recommended Posts

Kvinde udlånes.

Hun er en flot fræk påklædt kvinde på 51 år, pæne halvstore bryster, glat (167/70). Du/I må gerne være dominerende. Du/I har stedet i København, evt. lidt omegn. (et pænt og fornuftigt sted).  
Han vil diskret overvære det - hun skal have 2.000 kr., hvis en.  Diskretion ønskes og gives. Skriv kun, hvis du er seriøs til [email protected].

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 3 minutter siden:

Frækt set-up

Altid en fornøjelse at elske med en anden mands kvinde :rolleyes:

Ikke hvis man skal give så mange penge for det og han skal kikke på, så går det frække ligesom fløjten og der burde derimod være penge den anden vej ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest amatør
Jernsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Ikke hvis man skal give så mange penge for det og han skal kikke på, så går det frække ligesom fløjten og der burde derimod være penge den anden vej ;-)

 

Hvornår har du sidst modtaget betaling for at gå i seng med en kvinde?

:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 13 minutter siden:

Ikke hvis man skal give så mange penge for det og han skal kikke på, så går det frække ligesom fløjten og der burde derimod være penge den anden vej ;-)

 

Tjoooo

Har tit lavet partnerbytte og så er eventyret jo gratis.

Men ellers er det da rimeligt at man betaler for det. Et frækt set-up at man spørger en mand om man må "leje" hans kone/kæreste. Det har jeg da gjort tit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 timer siden:

Ikke hvis man skal give så mange penge for det og han skal kikke på, så går det frække ligesom fløjten og der burde derimod være penge den anden vej ;-)

Jeg ville bestemt ikke give 2.000 kr. for en 51-årig kvinde, men vi er alle forskellige aldre herinde jo. Og jeg synes heller ikke, at det er frækt, at manden skal kigge på, men det tror jeg nu, der er mange derude, som synes :)

Blækspruttemanden skrev, for 3 timer siden:

Et frækt set-up at man spørger en mand om man må "leje" hans kone/kæreste. Det har jeg da gjort tit. 

Jeg vil nu ikke opfordre folk til at begynde med at spørge alle mulige forskellige mænd, om de må leje deres koner til knep :lol: Det tror jeg har stort potentiale for at gå galt på mange forskellige måder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...