Hop til indhold

Tilde Privat-Diskret Bording

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgt for et par måneder siden Tilde i Bording. Wow en lækker tøs! Jeg er helt vild med amatørpiger, og Tilde har den der fornemmelse.

Hun er utrolig køn og har en fantastisk krop!

Jeg er ikke så stedkendt i området, men fandt hurtigt stedet. Det ligger på en stille vej, og er et helt normalt hus i kælderen. Jeg valgte at parkere ved hallen nogle hundrede meter derfra, og gik derfra op til Tilde. Bording er ikke det mest hektiske sted i verden, så tror ikke der var andre i nærheden der så mig. Jeg havde valgt at besøge hende tidligt, da jeg gerne ville være dagens første.

Jeg bestilte en halv time uden nogen tilvalg, til 900,- og tog et bad. Tilde badede efterfølgende, og kom ind til mig i et sæt frækt undertøj. LÆKKERT!

Der var en lækker kemi allerede fra starten, og hun gav tydelige signal om, at hun var klar på det der skulle ske. Jeg er selv 4 år ældre end Tilde, og hun minder egentlig om de damer jeg normalt ville gå efter i byen. Jeg ved ikke om hun tænkte det samme om mig, men hun kyssede ihvertfald ret intenst selvom jeg ikke havde betalt for det.

Jeg fik pillet trusserne af hende, og gik i gang med at slikke hende imens jeg gav hende lidt finger. Hun blev lige så stille mere våd, og fik et par små orgasmer (kunne mærke hvordan hun trak sig sammen om mine fingre). Tror hun regnede med at skulle have noget pik nu, men jeg fortsatte og endte med at slikke hende i 20 minutter, indtil hun kom i en kæmpe orgasme.

Så var det hendes tur. Havde ikke bestilt fransk uden gummi, men ved ikke om det var belønning for at have slikket hende grundigt, at hun "glemte" at montere gummi inden hun tog kalorius i munden. Hun slikker meget frækt. Ikke så voldsomt, men hun giver virkelig udtryk for at hun nyder det, og sender de frækkeste blikke undervejs!

Efter 5-6 minutter, var det tid til at knalde. Hun monterede gummi, og gled derefter ned over banditten. Hun var super våd og der var absolut ikke brug for kunstige glidemidler! Hendes mis er dejlig stram, og hun gav nogle frække klynkende lyde i starten, som ret hurtigt gik over i små stønnelyde.

Efter 15-20 minutter i forskellige stillinger, måtte jeg overgive mig, og fyldte gummiet. Vi faldt begge om på ryggen, og lå og snakkede lidt. Tilde er super sød at snakke med.

Herefter tog jeg et bad sprang i tøjet og fik et par kys med på vejen.

Hun skal HELT klart besøges igen!

Skrevet

Desværre har de i Bording valgt at sætte priserne lidt op :evil: :

Cocktails:

1 time 1600kr

30 min 1000kr

Cocktail tillæg:

Super Fransk 200kr

Mega Fransk 500kr

Græsk 400kr

Skrevet

Ja der er skrevet meget positivt om Thilde.

Der er da utroligt at man kan få alt dette for kun 900.-, for lægger man alle min. sammen så har du fået næsten 1. time incl. superfransk for 900 kr.

Det lyder næsten for godt, der bør blive kæmpe kø i Bording, kan godt forstå at priserne er sat op til iøvrigt alm. priser.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.