Hop til indhold

Tilde Privat-Diskret Bording

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgt for et par måneder siden Tilde i Bording. Wow en lækker tøs! Jeg er helt vild med amatørpiger, og Tilde har den der fornemmelse.

Hun er utrolig køn og har en fantastisk krop!

Jeg er ikke så stedkendt i området, men fandt hurtigt stedet. Det ligger på en stille vej, og er et helt normalt hus i kælderen. Jeg valgte at parkere ved hallen nogle hundrede meter derfra, og gik derfra op til Tilde. Bording er ikke det mest hektiske sted i verden, så tror ikke der var andre i nærheden der så mig. Jeg havde valgt at besøge hende tidligt, da jeg gerne ville være dagens første.

Jeg bestilte en halv time uden nogen tilvalg, til 900,- og tog et bad. Tilde badede efterfølgende, og kom ind til mig i et sæt frækt undertøj. LÆKKERT!

Der var en lækker kemi allerede fra starten, og hun gav tydelige signal om, at hun var klar på det der skulle ske. Jeg er selv 4 år ældre end Tilde, og hun minder egentlig om de damer jeg normalt ville gå efter i byen. Jeg ved ikke om hun tænkte det samme om mig, men hun kyssede ihvertfald ret intenst selvom jeg ikke havde betalt for det.

Jeg fik pillet trusserne af hende, og gik i gang med at slikke hende imens jeg gav hende lidt finger. Hun blev lige så stille mere våd, og fik et par små orgasmer (kunne mærke hvordan hun trak sig sammen om mine fingre). Tror hun regnede med at skulle have noget pik nu, men jeg fortsatte og endte med at slikke hende i 20 minutter, indtil hun kom i en kæmpe orgasme.

Så var det hendes tur. Havde ikke bestilt fransk uden gummi, men ved ikke om det var belønning for at have slikket hende grundigt, at hun "glemte" at montere gummi inden hun tog kalorius i munden. Hun slikker meget frækt. Ikke så voldsomt, men hun giver virkelig udtryk for at hun nyder det, og sender de frækkeste blikke undervejs!