Ja-mand 118 Skrevet 17. September, 2022 Melinda dukkede lige op i Glejbjerg, så jeg måtte lige fået lavet en aftale. https://annoncelight.dk/showad/278025 Kommunikationen går gnidningsfrit over SMS og afsted mod Glejbjerg fredag eftermiddag. Jeg har besøgt Melinda nogle gange og glæder mig til at kramme hende igen når jeg møder hende i døren. Jeg går ikke efter WHAM BANG THANK YOU MAN, men jeg nyder GFE oplevelsen som jeg ved Melinda leverer til min fulde tilfredshed. Jeg spurgte om hun ville møde mig i hendes grønne kjole og og lige give den gas med GFE oplevelsen hvilket hun gik med på og så var oplevelsen igang. Jeg elsker at nusse hendes lille krop, hvor der ikke er et gram placeret forkert. Går du efter store bryster er det ikke her, men jeg kunne kigge og kysse, kramme de pæneste par ægte bryster. Ikke for store ikke for små. Selve akten blev som jeg ønsker med nusning og kyssen efter afslutningen. Du kan parkere bag ved huset og komme ind af bagindgangen eller hvis du vil være mere incognito kan du parkere ved kirken og gå derhen, ca 300 mtr. Jeg kan kun anbefale Melinda for en dejlig GFE oplevelse. Jeg købte en time med ekstra kys, som jeg kun kan anbefale. Hun er i Glejbjerg til slut næste uge og tager så hjem på en velfortjent ferie. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 17. September, 2022 Hvorfor opretter du konstant nye tråde om den samme kvinde? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 17. September, 2022 Frodige Ida skrev, for 9 minutter siden: Hvorfor opretter du konstant nye tråde om den samme kvinde? et gæt herfra er : stalking med samtykke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Otte 108 Skrevet 17. September, 2022 Jeg har besøgt hende, så vidt jeg husker i Holstebro, det var en halsladen oplevelse. Jeg forstår ikke dem der er så glade for hende, men det er jo smag og behag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg