Listelømmel 301 Skrevet 17. September, 2022 https://annoncelight.dk/showad/336677 Ovennævnte link, er til omtalte kvinde, men dog ikke i Kolding, hvor jeg for et par uger siden havde den fornøjelse at mødes med en dansk GP for første gang. Drømmen om at mødes med en dansk GP har længe kildet min hjerne, men har dog haft heldet med at skrive med en dansk skønhed på Fyn, men afstand og tid, har desværre lader det blive ved en hyggelig korrespondance. Pludselig var Vica i Trekantsområdet, en dansk GP som ovenikøbet eftersigende havde evnen til at få sprøjteorgasmer, det måtte prøves. Fik aftalt en tid, på en time. Selve indledningen på besøget haltede noget, da jeg desværre ikke kunne finde adressen, og derved var ca. 10 - 15 min. forsinket. Bankede på døren og blev mødt af en virkelig smuk og attraktiv kvinde, som ikke tøvede med en kærlig omfavnelse, og lidt kysseri. Fik listet BH og trusser af hende og vi lagde os på sengen. Desværre blev jeg ramt af en mystisk forbandelse, som har ramt mig, nu ved de seneste tre besøg hos en gp - der er intet liv i min lømmel .... Men derfor var jeg tændt, og opsat på at udforske denne smukke kvinde, og især hendes lille sprøjteglade fisse. Med masser af kærtegn fik jeg nærmet mig hendes velsmagende underliv - jeg må sige at jeg ikke blev skuffet, vidunderligt som jeg med tunge, mund og lidt fingre, kunne få den fantastiske oplevelse af at blive sprøjtet i ansigtet, endda op til flere gange. (Meget belejligt lå Vica på er håndklæde, som jeg også kunne benytte mig af). Det gik faktisk " lige i pikken ", men tiden var ligesom ved at rinde ud, og vi sluttede af med lidt småsnak i sengen. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Handyman2 9 Skrevet 19. September, 2022 Tak for den fed anmeldelse. Vica er øverst på min liste over GP’er jeg skal besøge, og jeg kan ikke vente med at gøre det, lige så snart jeg får chancen. Dejlig beskrivelse af hvad der skete - værd at have erektil disfunktion for! Glad for at høre, at hun accepterer en finger (eller to?) Ærgerligt, at hun ikke længere er aktiv her - hun havde en gæstekonto for et stykke tid siden, og at læse hendes kommentarer tændte mig virkelig. Kan ikke vente med at få mit ansigt vådt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg