Hop til indhold

Recommended Posts

Hej igen :ph34r:,

Jeg var efter mislykkedes forsøg på at fange Malai, nødt til at søge efter et nyt sted, hvor jeg kan finde denne fantastiske massage. Gerne med lidt pirring og evt HJ.

Efter et par mislykkedes forsøg hos diverse steder, fik jeg svar på en sms fra https://annoncelight.dk/showad/291671. En pige jeg har læst godt om herinde, og jo har pæne billeder - så tænkte det var chancen værd-

Parkering let i området, rimelig åben vej, men man kan sagtens snige sig ind - og tage bagdøren ud, selvfølgelig :D

Hun ser jo bare dejlig ud på billederne, men blev overrasket over det var bedre i virkeligheden. derfor var det også første gang, hvor jeg bestilte HJ inden massagen, ved ikke om det tog lidt af pirringen væk for mig. For alt i alt, synes jeg ikke massagen var specielt god. Ikke noget plaskeri, og det blev da taget seriøst, men måske jeg bare kan lide det lidt hårdere. (Malai <3)

Handjobbet var til gengæld overraskende godt - der blev virkelig kælet og poleret. tog mig selv i at være mm fra at spørge om jeg måtte klappe hende i røven.

Hun snakker ikke alt for meget, så kan man som jeg, godt bare lidt der ikke bliver snakket hele vejen igennem, så er det et plus. og så er der ikke thai-musik, men moderne numre i anlægget.

Alt i alt, kunne jeg nok godt finde på at vende tilbage, men det er nok mest fordi jeg så ville have lyst til FP med hende.

Så jeg søger stadig efter lykken i Aalborg - Den fantastiske massage med lækker pirring og måske et HJ - kender du stedet?

DBH,

FLM

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...