Hop til indhold
Sidespringer

Naya i Odense

Recommended Posts

Hej derude - En lille godte er kommet til Odense: NAYA 

Jeg havde lige spottet at der var en ny pige her i Odense. Så, jaaa, jeg var lige forbi hos hende her i eftermiddags. Hold da op hvor er hun sød. Totalt afslappet og naturlig, og alligevel nærværende, sjov og oppe på dupperne. Noget af det bedste jeg længe har oplevet.

Jeg havde haft en elendig dag på kontoret, så jeg tænkte at Naya skulle have chancen for at rette op på mit humør. Vi havde skrevet lidt frem og tilbage om hvordan og hvorledes. Hun tog det ikke så nøje, for hun godt lide at der var lidt overladt til fantasien.

Og sikke en fantasi ... Hun var fuld af gode ideer og også med på mine i den time vi havde aftalt. Sød, sjov og smilende. Og ja, hun reddede i den grad min dag!

Vi kælede og nussede, og jeg tog desuden for mig af retterne: superfransk, de dejligste tungekys, 69, doggy og en pragtfuld orgasme i min yndlingsstilling, missionæren.

Billederne er ægte. Hun er slank, ung og smuk, og hun har en ganske særlig naturlighed over sig.

Hele forestillingen varede langt over en time. Det betød tilsyneladende ikke noget, men jeg gav naturligvis godt med drikkepenge - man er vel gentleman.

I døren smilede hun og sagde "Thank you for coming - See you soon"

Det gør vi helt sikkert ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan klart anbefalde Naya.

 

Jeg besøgte hende en sen time og kun til suck & fuck. Hun har deb blødeste hud!!! Og utrolig fræk røv og lækker chokobrun fisse.

Jeg er en sucker for latinas og jeg kan også lidt spansk, så det gik fint med hendes portugisiske. Hun er sød og behagelig, gik med til flere stillinger og er pisse pirrende i opførsel og udseende. 

Sådanne 15 min slår mange andre besøg med sådan en dejlig pige. Brysterne er også lige min smag med flotte brystvorter.

Alt i alt er jeg lidt ærgerlig over ikke at have taget mig tid til den helt store omgang.

Besøget lå i slutningen af september.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...