Hop til indhold

SMALL LATINA , er hun fake?.. Esbjerg.

Featured Replies

Skrevet

Ville aflægge Small Latina et besøg. Kontakten via SMS gik egentligt fint, dog lidt mærkelige korte beskeder fra hende. Jeg mødte op på adressen på aftalte tidspunkt, men ingen Small Latina kom mig imøde. SMS ede flere gange at jeg nu var mødt op på aftalte adresse, men ingen respons. Meget besynderlig adfærd hmmm ja så kørte jeg igen og de gode penge skal gemmes til en anden GP, en seriøs en af slagsen.

Skrevet
cassanova skrev, for 1 time siden:

Ville aflægge Small Latina et besøg. Kontakten via SMS gik egentligt fint, dog lidt mærkelige korte beskeder fra hende. Jeg mødte op på adressen på aftalte tidspunkt, men ingen Small Latina kom mig imøde. SMS ede flere gange at jeg nu var mødt op på aftalte adresse, men ingen respons. Meget besynderlig adfærd hmmm ja så kørte jeg igen og de gode penge skal gemmes til en anden GP, en seriøs en af slagsen.

Hun er ikke fake

men der sidder en alfons og styrer hende

men det stopper 

cassanova skriv til mig privat

så fortæller jeg dig Hva jeg ved

Skrevet

Bull1958

Jeg kunne også godt tænke.mig at vide hbad der forgår. 

Jeg stod den anden dag i 30 min, og ventede på hjørnet at kronsprinsgade.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.