Hop til indhold

Sweet babe in Esbjerg C - Alessia

Featured Replies

Skrevet

Var en tur forbi hende i dag over middag :D

https://annoncelight.dk/showad/305773

Nemt at lave en aftale med via sms, modsat andre ;)

Da jeg ankommer bliver døren åbnet af en fræk lille sag, iført de vildeste høje hæle hun også bærer på et af billederne, som i øvrigt er ægte. 
Aftaler 45min med det hele, og får hurtigt smidt tøjet på sofaen… Straks bliver man omfavnet og klemt velkommen…. Med dybe kys helt ned i halsen  :wub:

Vi får smidt os i den lave seng, og kysser videre med kram og kærtegn af pikken, så der mærkes liv i den. 
Får at vide at jeg dufter dejligt… men det gør hun skam også <3

Hun dykker nu ned og tager den i munden…  dejligt blidt dog uden deep som jeg ellers gerne ville kunne lide. Slikker længe med dybe blik direkte i øjnene på mig… uhhhhh….. og så får bollerne den store tur også. Hun er samtidigt MEGET berøringsvenlig, og der må klappes, klemmes og røres over det hele. 

NU vil jeg gerne mærke hende !!! På med gummiet og lidt spyt i fissen, og så cowgirl for fuld udblæsning… brysterne får en dejligt omgang med hænderne… og ned og kysse med tungen igen samtidigt. Får efter et stykke tid hende om på ryggen og hun får så den store tur hehehe….

Spørger om det er tid til anal, og ja da… hun er klar ! Så lidt glidedims på og så er der budt velkommen i 2’ern og nu er jeg ikke en af dem som er totalt fikseret på nr. 2 så jeg bliver der kun nogle minutter, for derefter at tage hende normally igen. 
Heldigvis var der ingen dessert med ud :lol: :lol:

Så det var nok med en vådserviet inden tilgangen af det meget glatbarberet åbning. Ville nu gerne afslutte som jeg plejer i doggy, men til stor forundring så var hun ikke lige til denne stilling desværre… så jeg tog den liggende i ske. Kunne mærke at det snart var tiden til eksplosionen, og tager hende igen liggende på ryggen med benene helt omkring ørene…. Spurgte om COB var okay og det var inklusive ;)  Så af med gummiet, og nogen få ryk i banditten, og så kom jeg i den vildeste cumshot, over på væggen bagved (undskyld Alissia) men vi fik tørret op igen :razz: 

Det blev til en masse nussen og snak efterfølgende, og ingen forstyrrende bib toner fra en mobil, eller nogen ur der tikkede.
En rigtig dejlig GFE oplevelse med hende, som er et stort plus fra min side. 

Pigen 8/10

Stedet 6/10 

Oplevelsen 10/10

P. S Hun forlader vist byen i aften eller senest i morgen, og ved ikke endnu om hun kommer tilbage desværre. 

Redigeret af GiftMand69Esbjerg
Navn skrevet korrekt

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.