Hop til indhold

Ind ? - Dropbox ud med ?

Featured Replies

Skrevet

Hej.
Finders der en anden mulighed end dropbox, har aldrig været gode venner med det program styring, 
Jeg vil jo gerne have noget man er glad for, kan finde ud af. 
Det er okay det koster lidt penge, hvis bare det er nemmere. Og det er til opbevaring af både mine arbejde billeder og private. Ikke kun til at sende fra. 

Skrevet

Jeg ville helt klart kigge ind i Google Drive i stedet, eller Box, eventuelt. :D
Jeg syns personligt Dropbox er faldet gevaldigt af på den i kvalitet.

Skrevet
Jyske Coco Erotik massør skrev, 1 time siden:

Hej.
Finders der en anden mulighed end dropbox, har aldrig været gode venner med det program styring, 
Jeg vil jo gerne have noget man er glad for, kan finde ud af. 
Det er okay det koster lidt penge, hvis bare det er nemmere. Og det er til opbevaring af både mine arbejde billeder og private. Ikke kun til at sende fra. 

Microsoft OneDrive. 

Virker på windows pc samt til android og ios. 

Udvalgte mapper kan automatisk synkroniseres, og det virker uden at man skal gøre en hel masse. 

Sig til hvis du vil vide mere.. 

/North

Skrevet
  • Author
Mr-H skrev, for 3 timer siden:

Jeg ville helt klart kigge ind i Google Drive i stedet, eller Box, eventuelt. :D
Jeg syns personligt Dropbox er faldet gevaldigt af på den i kvalitet.

Mange tak for tippet, det vil jeg kikke nærmere på :)

Skrevet
  • Author
North skrev, for 2 timer siden:

Microsoft OneDrive. 

Virker på windows pc samt til android og ios. 

Udvalgte mapper kan automatisk synkroniseres, og det virker uden at man skal gøre en hel masse. 

Sig til hvis du vil vide mere.. 

/North

Takker, jeg har både iPhone mobiltelefon, bærbar pc og Samsung  mobiltelefon og tablet. 
mig kunne gerne komme på den der erstatter dropbox for alle mine enheder. 

Skrevet
Jyske Coco Erotik massør skrev, for 12 timer siden:

Mange tak for tippet, det vil jeg kikke nærmere på :)

Det er bare helt ok. ;)

Google har også en version de kalder Google Workspace, koster lidt mere at bruge, men man får også en god røvfuld data med samt den synkronisere data markant bedre end jeg har oplevet med både OneDrive, Dropbox osv.

Du må sende en PM hvis du skal videre mere, men personligt synes jeg den er pengene værd.

Skrevet
  • Author
Mr-H skrev, den 16.9.2022 at 09:24:Google har også en version de kalder Google Workspace, koster lidt mere at bruge, men man får også en god røvfuld data med samt den synkronisere data markant bedre end jeg har oplevet med både OneDrive, Dropbox osv.

Du må sende en PM hvis du skal videre mere, men personligt synes jeg den er pengene værd.

Super skøn viden du giver mig, jeg får kikke på det :)

Skrevet

Mega.io virker rigtig fint umiddelbart synes jeg prisen er rimelig i forhold til pladsen man får

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.