Maestroo 0 Skrevet 15. September, 2022 Nogen der har besøgt hende for nyligt eller ved om hun er stoppet med at arbejde? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubsi 104 Skrevet 15. September, 2022 Det må være denne her: https://www.thai-massagen.net/listings/pha-swan-thai-massage/ Hjemmesiden er da oppe og køre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maestroo 0 Skrevet 15. September, 2022 Ja, men mit spørgsmål er om selve ejeren stadig arbejder eller nogen har besøgt hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 15. September, 2022 Hejsa , jeg tror , hvorfor du spørger er , pågrund af vores anmeldelser fra ca 2012 ntil ca 2015, korrekt eller !! har ikke hørt meget om stedet siden , så er sikker pä , hvis hun i dag , er ejer, eller hvad vi i de gode gamle tider , kaldte stråmand . Så arbejder hun ikke selv mere med kunderne . god nat til jer alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2203 Skrevet 15. September, 2022 Var forbi i sidste uge -så meget lukket ud (som det har gjort i lang tid) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 15. September, 2022 Møffe skrev, for 3 timer siden: Var forbi i sidste uge -så meget lukket ud (som det har gjort i lang tid) tak er sikker på du har ret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ratt 107 Skrevet 19. September, 2022 Der var åben da jeg kørte forbi for 14 dage siden. Men hvordan kvaliteten er, kan jeg ikke svare på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Petermann 30 Skrevet 19. September, 2022 ratt skrev, for 4 timer siden: Der var åben da jeg kørte forbi for 14 dage siden. Men hvordan kvaliteten er, kan jeg ikke svare på. Hej det er rigtigt nok at det er åben har lige talt i telefon med god veninde som bor i Flensborg og hun siger at det er åben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Long john 1 Skrevet 7. Oktober, 2022 Butikken er stadig åben, men Pha arbejder ikke længere selv… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg