Gangbang 635 Skrevet 15. September, 2022 Så der GB igen på Frederiksberg her d. 23/9 og da det første gang vi har gb med denne smukke tøs skal hun da have en god oplevelse , så kom frisk og hjælp til Det foregår fra kl 13,30 til 15,30 på Frederiksberg hvor der er nem parkering og tør på metro Hun beskriver sig selv og sine drømme sådan her. Jeg hedder Maja , Jeg er hvad man kalder en Milf. jeg har dejlige former og en lille mor krop. Så forvent ikke en lille tøs på 50 kg. Jeg vejer 79 kg og er 168 høj. Jeg er 27 år og mine bryster er en D75 Synes jeg har en rigtig god fyldig røv. Den elsker at få nogle klask og min piercede fisse elsker at blive kneppet hårdt, min røv vil gerne have det mere blidt da jeg ikke kan li når det gør ondt. Jeg har en drøm om at prøve dp. jeg elsker at blive rykket i håret, jeg elsker at blive facefucket(kan desværre ikke deeptroath) men elsker at blive kneppet i munden. Jeg kan sprøjte hvis man kan sit finger arbejde og jeg tænder på at blive brugt og føle mig brugt. Prisen for deltagelse vil være 1600 kr. til tøsen som i betaler ved ankomst Tilmedling sker på mail [email protected] Og man tilmelder sig først når man ved man 100% kan den dag Så vi håber vi ses 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Saakomjeg 27 Skrevet 15. September, 2022 er det med eller uden kondom? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 15. September, 2022 Det tilladt uden men helt op til en selv om man vil med eller uden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pløkken 41 Skrevet 15. September, 2022 Ehjjjj.. hende må vi altså have på besøg på Fyn *sf* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trueblueones 9 Skrevet 16. September, 2022 Hun er satme en lækker milf. Lækre billeder af en fræk tøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Postmand69 41 Skrevet 22. September, 2022 Hvor mange har skrevet sig på indtil videre? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 22. September, 2022 Postmand69 skrev, for 3 timer siden: Hvor mange har skrevet sig på indtil videre? 5 pt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 22. September, 2022 Gangbang skrev, for 1 time siden: 5 pt Vil der være flufferpiger eller andre piger med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 635 Skrevet 22. September, 2022 Nej det der ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 942 Skrevet 23. September, 2022 GIANT COCK skrev, den 22.9.2022 at 15:50: Vil der være flufferpiger eller andre piger med? Du har vist set for mange film! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg