Hop til indhold

(Ikke så) smukke Selena

Featured Replies

Skrevet

Først og fremmest, ja ny bruger, men jeg regner med at postet her kan overbevise om at jeg ikke er en bot, en konkurrerende gp'er, eller en troll med for meget tid.

Efter jeg blev opmærksom på den enormt rosende beskrivelse af Selena, af dhnmdst blev jeg nødt til at give mit besyv med. (Og med begrænset viden om siden og helt nyt medlemskab lavede jeg en ny tråd, det regner jeg med er kutymen her)

Til info er jeg hverken den mest charmerende, flotteste, rigeste, "største", eller mest extroverte person i landet, så jeg vil ikke afvise at min oplevelse sagtens kan være blevet påvirket af manglende kemi, uoplagthed fra gp's side af osv. 

Først og fremmest var kommunikationen helt fin, der kom svar og en aftale blev lavet.

Ved ankomsten haltede kommunikation en smule, jeg skrev jeg var klar og ventede i en lokal butik, hun troede det betød jeg var ved døren og prøvede at trykkede på dørtelefonen. Det er fint, det kan jo ske, og vi misforstod nok bare hinanden. Hvad der dog fulgte var en noget kold modtagelse, som dørproblemerne måske var grund for. Engelsk var helt klart ikke hendes foretrukne sprog, men det gik med lidt fagter.

Efter et besøg på toilettet skiftede pengene hænder, jeg betalte for en time (1200 fornuftig pris må man sige), og fik besked på at strippe.

Med den ordre veludført skulle jeg lægge mig på sengen og fik kondom på i slap tilstand. Et noget besværet blowjob følger hurtigt op, men ikke uden diverse små udbrud af (hvad jeg forstod som) irritation over den noget begrænsede reaktion fra min side af, som jeg dog synes var naturlig nok.

Efter et par minutters arbejde og en smule besvær kom der gang i ham; jeg blev beordret op og hun lagde sig klar til missionær. Det varede endnu nogle minutter og efter at have kommet igennem det med flere udbrud som af smerte, ubehag eller andet. Valgte jeg at fake en afslutning (en styrke jeg dog har er presæd hvorfor dette er et trick jeg har brugt med "succes" før). Hun virkede overrasket, hvilket jeg godt kan forstå og tilbyder massage, jeg takker ja, men halvvejs igennem beslutter jeg mig for at en nødsituation på mit, bestemt ikke højt elskede, job egentlig var at foretrække. Jeg spurgte til et bad, kom hurtigt igennem det og behøvede ikke lyve med: "work, important, need to go". 

Så ja jeg brugte for 1200 på en dårlig halv time, som jeg ikke ønsker for andre. Jeg ved Selena som alle andre gp'er er et menneske og det kan være hun havde en dårlig dag. Men selvom min erfaring blandt andet inkluderer en noget automatisk Viki der huserer på Amager og andre der ikke er værd at bruge tid på, så var det her nok den værste oplevelse jeg nogensinde har haft.

Det fik mig simpelthen til at beslutte mig for at det her gp søgen simpelthen ikke er det værd. Jeg vil sgu hellere (i hvert fald det næste stykke tid) bruge pengene og tiden på nogle mere spændende ting. Er man til pinlige, ubehagelige og akavede situationer, behøver man ikke betale for dem som var tilfældet for mig i dag.

Jeg håber i må have mere held med jeres jagter!

Skrevet

Hold da op der er forskel på opfattelsen af Selena - måske jeg bare var heldig

Skrevet

Vil da godt linke til mit indlæg af 3 september

Skrevet
MagnaHafnia skrev, for 18 timer siden:

Det fik mig simpelthen til at beslutte mig for at det her gp søgen simpelthen ikke er det værd. Jeg vil sgu hellere (i hvert fald det næste stykke tid) bruge pengene og tiden på nogle mere spændende ting. Er man til pinlige, ubehagelige og akavede situationer, behøver man ikke betale for dem som var tilfældet for mig i dag.

Jeg forstår dig faktisk godt!

Jeg har ofte, og faktisk alt for ofte, prøvet dårlige og rigtig dårlige oplevelser. Men heldigvis er der perler imellem, og dem nyder jeg.

Men det er virkelig sur røv, når man har brugt x-antal penge på en - forhåbentlig - god og dejlig oplevelse, og så ender man op med at føle sig røvrendt.

Af samme årsag holdt jeg selv en længere pause for et par år siden.

Skrevet

Som jeg tidligere har sagt, så kan man bare kigge på billederne.

Jeg har aldrig været uheldig, det skulle da lige være dengang hvor jeg blev lokket af fake billeder, heldigvis ikke værre end jeg skældte pigebarnet ud og gik igen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.