Hop til indhold

Recommended Posts

Er der nogen som ved om der er nogen piger på stedet i øjeblikket, og evt hvem det er. 

Pim har jeg ikke interesse i, hun er virkelig køn men alt for forretnings orienteret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen som ved om der er nogen piger på stedet i øjeblikket, og evt hvem det er. 

Pim har jeg ikke interesse i, hun er virkelig køn men alt for forretnings orienteret. 

kunne du ikke kontakte dem og spørge a

Del dette indlæg


Link til indlæg
martin55 skrev, for 2 timer siden:

kunne du ikke kontakte dem og spørge a

Det er jo svært at kontakte nogen, når man ikke ved hvem man kan kontakte.

så spørger lige igen, er der nogen som ved hvem der er på Åløkke lige nu

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Det er jo svært at kontakte nogen, når man ikke ved hvem man kan kontakte.

så spørger lige igen, er der nogen som ved hvem der er på Åløkke lige nu

Hved du hvad Åløkke er, prøv dog og undersøge det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Hmmm... Hvis det ikke står noget i annoncerne om Åløkke må man jo ikke skrive at en given pige er der. 

Det må man vel gerne, Åløkke er jo ikke en specifik adr. Men dem som kommer der ved godt hvad lokation det er

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 9 timer siden:

Men dem som kommer der ved godt hvad lokation det er

Det har du nemlig ret i. Hvilket vel så også gør det til en specifik adresse? :)
Hvis pigerne vælger IKKE at skrive deres adresse i deres annonce skal man vel acceptere det og IKKE skrive at den og den pige er på Åløkke?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 15.9.2022 at 14:09:

 

Pim har jeg ikke interesse i, hun er virkelig køn men alt for forretnings orienteret. 

Det er selvfølgelig ikke sikkert at  vi skriver om den samme Pim. Men jeg har besøgt Pim 2 gange og syntes bestemt ikke hun er for forretning orienteret. Jeg har haft en god oplevelse begge gange  

Er helt tosset med at have hende siddende på mit ansigt, og det gør hun gerne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hfyr skrev, for 40 minutter siden:

Det er selvfølgelig ikke sikkert at  vi skriver om den samme Pim. Men jeg har besøgt Pim 2 gange og syntes bestemt ikke hun er for forretning orienteret. Jeg har haft en god oplevelse begge gange  

Er helt tosset med at have hende siddende på mit ansigt, og det gør hun gerne ;-)

Jeg har besøgt hende en del flere gange. Syntes hun er pæn, dejlig og lækker og har også fået fin sex, mennnn nogen gfe besøg er det nu ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende her er jeg ret sikker på er på stedet.....med mindre der er flere steder på Åløkkevej.

https://annoncelight.dk/showad/346961

Hun er slet ikke thai, men havner under kategorien thai fordi hun tilbyder massage :blink:. Nuvel, jeg forsøgte at besøge hende lørdags, men måtte opgive pga løb i hele byen. Hun lyder sød nok i telefonen, og skrev det var på Åløkke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...