Mr1time 1724 Skrevet 15. September, 2022 Er der nogen som ved om der er nogen piger på stedet i øjeblikket, og evt hvem det er. Pim har jeg ikke interesse i, hun er virkelig køn men alt for forretnings orienteret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 15. September, 2022 Mr1time skrev, for 2 timer siden: Er der nogen som ved om der er nogen piger på stedet i øjeblikket, og evt hvem det er. Pim har jeg ikke interesse i, hun er virkelig køn men alt for forretnings orienteret. kunne du ikke kontakte dem og spørge a Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1724 Skrevet 15. September, 2022 martin55 skrev, for 2 timer siden: kunne du ikke kontakte dem og spørge a Det er jo svært at kontakte nogen, når man ikke ved hvem man kan kontakte. så spørger lige igen, er der nogen som ved hvem der er på Åløkke lige nu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin55 154 Skrevet 15. September, 2022 Mr1time skrev, for 1 time siden: Det er jo svært at kontakte nogen, når man ikke ved hvem man kan kontakte. så spørger lige igen, er der nogen som ved hvem der er på Åløkke lige nu Hved du hvad Åløkke er, prøv dog og undersøge det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 15. September, 2022 Hmmm... Hvis det ikke står noget i annoncerne om Åløkke må man jo ikke skrive at en given pige er der. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1724 Skrevet 15. September, 2022 22 cm and thick skrev, 1 time siden: Hmmm... Hvis det ikke står noget i annoncerne om Åløkke må man jo ikke skrive at en given pige er der. Det må man vel gerne, Åløkke er jo ikke en specifik adr. Men dem som kommer der ved godt hvad lokation det er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 16. September, 2022 Mr1time skrev, for 9 timer siden: Men dem som kommer der ved godt hvad lokation det er Det har du nemlig ret i. Hvilket vel så også gør det til en specifik adresse? Hvis pigerne vælger IKKE at skrive deres adresse i deres annonce skal man vel acceptere det og IKKE skrive at den og den pige er på Åløkke? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1724 Skrevet 16. September, 2022 Jamen tak for jeres store hjælp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RCxxx 1 Skrevet 17. September, 2022 Hej der var ingen Thai piger der;, kun lady boy på sted, Eller noget gang kun mig skat. mvh Pim 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hfyr 170 Skrevet 17. September, 2022 Mr1time skrev, den 15.9.2022 at 14:09: Pim har jeg ikke interesse i, hun er virkelig køn men alt for forretnings orienteret. Det er selvfølgelig ikke sikkert at vi skriver om den samme Pim. Men jeg har besøgt Pim 2 gange og syntes bestemt ikke hun er for forretning orienteret. Jeg har haft en god oplevelse begge gange Er helt tosset med at have hende siddende på mit ansigt, og det gør hun gerne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1724 Skrevet 17. September, 2022 Hfyr skrev, for 40 minutter siden: Det er selvfølgelig ikke sikkert at vi skriver om den samme Pim. Men jeg har besøgt Pim 2 gange og syntes bestemt ikke hun er for forretning orienteret. Jeg har haft en god oplevelse begge gange Er helt tosset med at have hende siddende på mit ansigt, og det gør hun gerne Jeg har besøgt hende en del flere gange. Syntes hun er pæn, dejlig og lækker og har også fået fin sex, mennnn nogen gfe besøg er det nu ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mini_me 8 Skrevet 25. September, 2022 RCxxx skrev, den 17.9.2022 at 14:08: Hej der var ingen Thai piger der;, kun lady boy på sted, Eller noget gang kun mig skat. mvh Pim Har du et link til stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Big3lover 1399 Skrevet 27. September, 2022 Hende her er jeg ret sikker på er på stedet.....med mindre der er flere steder på Åløkkevej. https://annoncelight.dk/showad/346961 Hun er slet ikke thai, men havner under kategorien thai fordi hun tilbyder massage . Nuvel, jeg forsøgte at besøge hende lørdags, men måtte opgive pga løb i hele byen. Hun lyder sød nok i telefonen, og skrev det var på Åløkke. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg