Hop til indhold

Hvor kigger i efter anmeldelser

Featured Replies

Skrevet

Bruger I andre steder til at finde Thai klinikker og anmeldelser…? Jeg synes det dør lidt ud herinde…B)

Skrevet
midtjyden skrev, for 3 minutter siden:

Bruger I andre steder til at finde Thai klinikker og anmeldelser…? Jeg synes det dør lidt ud herinde…B)

Der er ikke andre steder. 
Jeg skrev mange anmeldelser før i tiden.
Det stoppede jeg til dels med. Primært fordi der kun var ganske få andre der skrev om deres oplevelser, dels fordi der stort set aldrig var respons på mine indlæg. 
Ligeledes er jeg stort set holdt med at give anbefalinger når nogen efterspørger oplevelser i Århus´ thaiverden. For det meste fik man ikke engang et tak, og næsten ingen skrev om deres oplevelse. 

Det er som om mange ikke har forstået at man også må yde hvis man vil nyde. 

Skrevet

Her og på nympho. Der er også en mulighed for at lave anmeldelser på https://danskemassagepiger.dk/

Tidligere havde bordellerne gæstebog på deres hjemmeside, men de er efterhånden lukket på stribe. 

Skrevet
Lauersen skrev, for 7 minutter siden:

Her og på nympho. Der er også en mulighed for at lave anmeldelser på https://danskemassagepiger.dk/

Jo, men forespørgslen ligger i thai sektionen.  :) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 15.9.2022 at 10:12:

Det stoppede jeg til dels med. Primært fordi der kun var ganske få andre der skrev om deres oplevelser, dels fordi der stort set aldrig var respons på mine indlæg. 
Ligeledes er jeg stort set holdt med at give anbefalinger når nogen efterspørger oplevelser i Århus´ thaiverden. For det meste fik man ikke engang et tak, og næsten ingen skrev om deres oplevelse. 

Jeg sidder lidt med dårlig samvittighed. Jeg er ikke den store forbruger af thai-udbuddet, men har altid nydt godt af dine kommentarer og anmeldelser. Dog har jeg også selv skrevet lidt anmeldelser, men helt klart ikke nok. Jeg besøger så vidt muligt den samme igen og igen, og så er det nogle gange lidt trivielt at skrive flere gange. Århuselsker. Tusind tak for din indsats. Det har jeg haft utrolig stor glæde f, og jeg lover dig at blive bedre til at skrive for fremtiden.

Skrevet

Også tak til århuselsker herfra. Har også med glæde læst og brugt dine beskrivelser til mine besøg. Anmelder også selv ind imellem.

Skrevet

Jeg kan god t forstå dit indlæg!

Jeg har selv i flere år benyttet mig af anmeldelserne herinde, så tidligere på året, så besluttede jeg, at jeg også ville dele mine oplevelser, men, når de "gamle" medlemmer disser mine indlæg, så mister man ligesom lysten til at komme med yderligere anmeldelser - sorry to say!

Redigeret af Granit12

Skrevet
Aarhuselsker skrev, den 15.9.2022 at 10:12:

Som du da kan sige det.

Der er ikke andre steder -  men der er sandelig heller ikke meget her.

Jeg forstår heller ikke lige hvad folk vil med at være med her.

Hvis man tidligere lavede en anmeldelse, så kom der normalt nogle reaktioner. Nogle havde haft en lignende oplevelse, andre kunne ikke genkende noget af det man skrev. Nogle blev tilskyndet til et besøg, andre blev afskrækket. I det mindste var der altid nogen der syntes at det var for dyrt. I dag kan 1.000 læse med uden at der kommer det mindste pip.

Svarer man på en efterlysning, så kan man ofte komme i tvivl om at spørgeren overhovedet læser svarene. Ingen reaktion eller beretning om hvad der kom ud af efterlysningen.

Er det måske tidernes ugunst der gør sig gældende? Holder folk sig væk fra briksene, og er alle gået over til at bruge højre hånd? Giver det så efterfølgende skrivekrampe. Måske mangler der bare en gruppe på forum med overskrifen Selvfornøjer.....

Skrevet

Når det kommer til Thai klinikker så bruger jeg denne side men da der i naturens forstand ikke sker så meget udskiftning af stederne, altså du kan ofte læse en anmeldelse fra år tilbage og på de faste steder er det stadig den samme dame der er der så er det vel naturligt at folk ikke bliver ved med at skrive, hvis der er en der har skrevet at det stadig er samme dame så behøver 50 andre jo ikke at gøre det samme. Jeg har ikke behov for at blive hørt så med mindre jeg kan bidrage til noget nyt med pigerne så skriver jeg ikke bare for at skrive (man skal jo aldrig sige aldrig og der kan være gange hvor jeg lige skriver næsten det samme som en anden :rolleyes:

Npr der er tale om et sted der både tilbyder massage og et dyt i bamsen så kigger jeg mest efter selve massagen så når jeg har fundet et godt sted hvor det hele er i harmoni så der der jo ikke megen grund til at kigge andre steder og derfor heller ikke at lave nye anmeldelser. 

Jeg er selv fra Fyn og der var der en der lavede en opsamling på thai klinikker, det er sådan set næsten det eneste indlæg man har brug for lige nu. Så kan man jo takke personen for det og det har mange også gjort, det var før jeg selv blev til skrivende medlem og ikke bare en der læste fra sidelinjen. 

Skrevet
VildeViking skrev, den 20.9.2022 at 00:59:

Når det kommer til Thai klinikker så bruger jeg denne side men da der i naturens forstand ikke sker så meget udskiftning af stederne, altså du kan ofte læse en anmeldelse fra år tilbage og på de faste steder er det stadig den samme dame der er der så er det vel naturligt at folk ikke bliver ved med at skrive, hvis der er en der har skrevet at det stadig er samme dame så behøver 50 andre jo ikke at gøre det samme. Jeg har ikke behov for at blive hørt så med mindre jeg kan bidrage til noget nyt med pigerne så skriver jeg ikke bare for at skrive (man skal jo aldrig sige aldrig og der kan være gange hvor jeg lige skriver næsten det samme som en anden :rolleyes:

Npr der er tale om et sted der både tilbyder massage og et dyt i bamsen så kigger jeg mest efter selve massagen så når jeg har fundet et godt sted hvor det hele er i harmoni så der der jo ikke megen grund til at kigge andre steder og derfor heller ikke at lave nye anmeldelser. 

Jeg er selv fra Fyn og der var der en der lavede en opsamling på thai klinikker, det er sådan set næsten det eneste indlæg man har brug for lige nu. Så kan man jo takke personen for det og det har mange også gjort, det var før jeg selv blev til skrivende medlem og ikke bare en der læste fra sidelinjen. 

Dette kan vi vel godt være ret enige om.

Der findes nogle piger/steder, som bliver anmeldt igen og igen. Det kan bestemt godt blive lidt ensformigt, men det må jo også ses som udtryk for, at kunderne har fået en oplevelse der er værd at berette om. Der dukker dog stadig mange nye piger op. Der kan gå meget lang tid inden der er nogen der fortæller om deres oplevelser. Det er ligesom det skal trækkes lidt ud af folk - en forespørgsel eller en enkelt anmeldelse kan sommetider få lidt gang i det. Flere år gamle anmeldelser kunne måske godt trænge til at blive be- eller afkræftet. Nogle holder standarden, men måske ændrer de udbuddet af ydelser - andre kører træt i det, og servicen falder drastisk. Det er også lettere at danne sig et indtryk hvis der er en vis mængde indlæg. Det jeg oplever er jo ikke en garati for at næste besøgende får samme oplevelse. Et eksempel kunne være denne tråd  https://www.eroguide.dk/forum/topic/158313-malai-nålen-i-aalborgs-høstak/ . Hun har gennem tiden fået rimelig pæne ord med på vejen. Så pludselig kommer der nogle indlæg, som kan give lidt ridser i lakken. Hun har længe været i mine tanker, hvis jeg en dag kommer på de kanter. Hun står stadig på min to-do liste, hvis hun da endnu har åbent, men det giver dog et lidt anderledes billede.

Jeg har også fundet nogle steder hvor jeg føler mig veltilpas, og har fundet den ofte nævnte "kemi". Disse genbesøg er der naturligvis ingen grund til at anmelde igen og igen, medmindre der er noget der ændrer sig drastisk - positivt eller negativt. Dette gør så selvfølgelig, at jeg sjældnere besøger nye steder, og derfor ikke kommer med så meget nyt. Det er dog mit indtryk, at rigtig mange ikke genbesøger så ofte - de drives af at møde noget nyt og spændende.

Vi har jo alle vidt forskellige ønsker og forventnnger - eller direkte krav til de piger de besøger. Jeg ser dette sted som en god mulighed for at få folk ledt hen til de steder, hvor de får de oplevelser de søger. Det kræver så, at der kommer nogle input om hvad folk oplever. Det behøver ikke at være lange romaner, nogle få dækkende ord kan bestemt også sige meget. En enkelt anmeldelse er svær at forholde sig til, men er der flere, så kan man sortere lidt i dem, og danne sig et billede af om det er den vej man skal gå.

Det er lidt sørgeligt at komme ind i anmeldelser eller efterlysninger, og så se at sidste indæg er et døgn gammelt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.