Hop til indhold
Guest nysgerrigm33

Laksegade 12, 2. sal i Randers

Recommended Posts

Gæst

Var lige et hurtigt smut forbi her i dag.. har prøvet thai massage en gang før hos Lanna, hvilket var en god oplevelse.

Men jeg kommer ind i opgangen og begiver mig op på 2. sal.. ringer på døren og venter lidt... så bliver den åbnet af en lille fræk thai med et utrolig kønt ansigt - dog kunne tænderne godt bruge en makeover. Men i det hele taget en køn pige...

Jeg bliver vist indenfor med et smil og skal beslutte hvad jeg vil have.. da jeg godt kan lide at se en fræk lille sag lege med sig selv, samtidig med jeg også gerne vil forkæle mig selv lidt vælger jeg så massage + dildoshow. Alt i alt 500 kr for en omgang massage på en halv time, og et dildoshow.

Jeg betaler og bliver guidet op på sengen... her smider hun så den lille kjole hun har på og viser en rigtig flot krop (dog med få strækmærker der antyder en tidligere fødsel).. en flot tatovering placeret hen over lænden.. og en fræk lille røv i et par sorte g-strengs trusser.. et par pæne faste bryster, som virkede ret naturlige... og massagen går i gang.

Her opdager jeg så, at der er spejle på 2 af væggene rundt om sengen og et i loftet.. det betyder at imens jeg ligger og nyder massagen har jeg flere gange et lækkert udsyn til den lækreste lille røv i doggystyle og alt det andet man nu ville se...

Efter 10 minutters massage bliver jeg bedt om at vende mig om... her smider hun så g-strengen og spørger om vi ikke skal lege lidt med min pik, som hun åbenbart gerne ville have lidt mere med at gøre. Men jeg takkede pænt nej og sagde, at vi jo havde aftalt at hun skulle give mig et show.

Hun begyndte da at lege med sin lille frække mis, hvor det var let at se og høre at hun nød det.. våd blev den i hvert fald.. dog havde jeg endnu ikke set nogen dildo komme i spil.. og da jeg nævnte det, sagde hun, at hun havde glemt den i dag (??).. SATANS! Når nu man har betalt for det..!

Men jeg tænkte at det nok gik alligevel... lå og nød synet af hendes krop, hendes lyde.. alt imens jeg naturligcvis legede med mig selv og fik plantet små kys på hendes inderlår, baller og et slik i ny og næ på hendes velsmagende fisse.

Så kom tiden desværre hvor hun åbenbart kedede sig lidt og spurgte om jeg ikke ville have hende til at gøre mig færdig med hånden... og da jeg var klar til at eksplodere sagde jeg at det måtte hun gerne.

Som sagt, så gjort... kan ikke huske hvornår jeg sidst har fået sådan en udløsning.

Da jeg stod på gaden igen var der gået ca. 20 minutter... det betød at jeg i hvert fald ikke havde fået 30 minutters massage, ej heller havde fået et dildoshow.. MEN jeg havde fået en fræk massage på ryggen med en dejlig udsigt.. jeg havde fået lov at kysse, slikke og røre.. jeg havde set hende nyde sig selv foran mig i flere stillinger... så selv om jeg var blevet snydt for lidt tid og et dildoshow, så var det alligevel en god oplevelse for 500 kr. :)

Kunne helt klart godt finde på at komme der igen når lejligheden byder sig. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...