Hop til indhold

Recommended Posts

Ja det er tilsyneladende hende der kaldte sig for GiGi i Århus, Ålborg,  Vejle osv. Præcis samme telefon-nummer.

Har som sagt forsøgt at komme i kontakt med hende på alle tider af døgnet, og det ligner helt samme mønster de andre steder fra. Man skal vist være mere end heldig kan jeg forstå, så hende glemmer vi vist bare igen :)..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Big3lover skrev, for 2 minutter siden:

Ja det er tilsyneladende hende der kaldte sig for GiGi i Århus, Ålborg,  Vejle osv. Præcis samme telefon-nummer.

 

Måske. Men ofte så arver nye piger de gamles nummer, og tit også annoncen, som så blot får nyt navn på og evt fotos. 
Det er ikke til at finde rundt i, og det er nok også meningen :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 31 minutter siden:

Måske. Men ofte så arver nye piger de gamles nummer, og tit også annoncen, som så blot får nyt navn på og evt fotos. 
Det er ikke til at finde rundt i, og det er nok også meningen :ph34r:

Ja jeg er jo heller ikke 100% sikker da jeg aldrig har mødt nogen af dem. Men beskrivelsen passer jo fint på den "begge".

Det andet er selvfølgelig også en mulighed. Never mind....jeg har i hvertfald opgivet at komme i kontakt med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa besøgte hende i lørdags og ja det er hende som tidligere hed Gigi/cockie                                                  Hun er en lille og flot kvinde  og hun er også sød nok men som beskrevet i tidligere anmeldelser af hende meget professionel                                                oplevelsen var okay men ikke en jeg vil besøge igen er mere til kram og kys hun er her kun kort tid skal tilbage til Ålborg sagde hun                                       beklager at jeg ikke nåede at skrive en anmeldelse  vh B70

Redigeret af B70
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...