Hop til indhold

Caribiansk Kolding ->

Featured Replies

Skrevet

Undskyld, at jeg afsporer, men Krone,

hvis du seriøst mener, at du linker til god musik/sang, så kommer vi da vist ikke fra samme planet. :)

Skrevet

Undskyld, at jeg afsporer, men Krone,

hvis du seriøst mener, at du linker til god musik/sang, så kommer vi da vist ikke fra samme planet. :)

Hej Onslow hvad har du gang i? Hold dig til emmet som tråd starter har skreven om.

Skrevet

hej

hvad møder jeg for en kvinde hvis jeg tager afsted ?

de billeder er fake - tjekket

men tænker om der er en vis form for "ægthed" et eller andet sted?

http://massage.side6.dk/sexychristabell

...det er vist nok 2 piger fra Caribien, der er det samme sted men skifter navn, og

billeder ustandselig, har været der en gang men gik igen, da pigen ikke var hende

der var afbildet i annoncen...fake :?

Hun så ellers meget godt ud..men total "turn off" da det ikke var skønheden fra billederne :x

Skrevet
  • Author

Jo, jo men hvis hun så godt ud og virkede ok? og havde måske er par af de STORE?? hvorfor så ikke prøve? Hvor holder de til henne?

Skrevet

Jo, jo men hvis hun så godt ud og virkede ok? og havde måske er par af de STORE?? hvorfor så ikke prøve? Hvor holder de til henne?

Hvorfor kontakter du ikke dem selv, og besøger dem...smag og behag :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.