Hop til indhold

Sugarbabe ønskes, men hvordan får jeg kontakt?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er ikke på Snapchat, tinder, m.v. Er det muligt at oprette kontakten via e - mail eller helt enkelt SMS ?  Det er min erfaring at det er omstændeligt at møde en sugarbabe hvis jeg ikke er på de såkaldt moderne kontaktformer. 

Skrevet

Det bliver nok lidt svært.

For at skrive til SMS eller e-mail, så skal man jo have deres telefonnummer eller e-mail adresse først. Det er lidt svært at få uden at bruge en af de “moderne kontaktformer”. Hvis man spørger pigerne på gaden, så får man nok mere kontakt til lovmyndighederne end til sugarbabes ^_^

Jeg ved ikke om Tinder virker, men sugardaters har da virket for mig nogle gange - nogle gange endda lidt for godt :o

Men hvis det er andre, der har smarte kanaler, så hører jeg da også gerne om dem :)

Redigeret af OldGentlemann

Skrevet
OldGentlemann skrev, for 10 minutter siden:

Det bliver nok lidt svært.

For at skrive til SMS eller e-mail, så skal man jo have nummer eller e-mail adresse først. Det er lidt svært at få uden at bruge en af de “moderne kontaktformer”. Hvis man spørger pigerne på gaden, så får man nok mere kontakt til lovmyndighederne end til sugarbabes ^_^

Jeg ved ikke om Tinder virker, men sugardaters har da virket for mig nogle gange - nogle gange endda lidt for godt :o

Men hvis det er andre, der har smarte kanaler, så hører jeg da også gerne om dem :)

Hvor skriver han at han ikke bruger sms eller mail?

@casanova meld dig ind på sugardaters. Så finder du hurtigt ud af det :-)

Skrevet
AlfaN skrev, for 1 minut siden:

Hvor skriver han at han ikke bruger sms eller mail?

Det skriver han ikke og det har jeg heller ikke skrevet han har. Min pointe er, at man have kendskab til pigernes telefonnummer eller til deres e-mail adresse, før man kan skrive til dem på disse medier. Det er lidt svært at få uden at bruge andre kontaktformer først.

Skrevet
cassanova skrev, for 4 timer siden:

Jeg er ikke på Snapchat, tinder, m.v. Er det muligt at oprette kontakten via e - mail eller helt enkelt SMS ?  Det er min erfaring at det er omstændeligt at møde en sugarbabe hvis jeg ikke er på de såkaldt moderne kontaktformer. 

Jeg tror, du får det svært uden snapchat. Hvis du finder en at mødes med på Sugardaters, så foregår den efterfølgende kommunikation (på dagen for mødet f.eks.) for det meste på snapchat. De fleste piger har jo nok (meget forståeligt) ikke lyst til at give deres telefonnummer ud til en fremmed. Snapchat kan derimod bruges anonymt. E-mail kunne her også være en mulighed, det er bare i min erfaring ikke særlig ofte brugt i den sammenhæng (og fremstår måske også en smule suspekt).

Hvis du ikke vil bruge de 30 sekunder, det tager at downloade og oprette dig på snapchat, så er dit "ønske" om at finde en SB vist ikke særlig stort. Det svarer lidt til at udtrykke et stort ønske om at finde en kæreste, men ikke gide at gå udenfor sin dør. 

Redigeret af Emptyman
Rettelse

Skrevet
Emptyman skrev, for 2 timer siden:

Det svarer lidt til at udtrykke et stort ønske om at finde en kæreste, men ikke gide at gå udenfor sin dør

Konge samligning kunne ikke siges bedre

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.