Hop til indhold

Recommended Posts

HornyTurtle skrev, 1 time siden:

Ingen andre?

Der må da være flere - hun er konstant på SD !

Nok ikke så mange daddys der har meget store piger på ønske listen!

I hvert fald er det tankevækkende at de piger der selv henvender sig til mig næsten altid er stærkt overvægtige så deres indbakke er nok ikke ligefrem bugnende fuld af rundhåndede tilbud!

 

Redigeret af Bellum

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bellum skrev, den 26.9.2022 at 10:30:

I hvert fald er det tankevækkende at de piger der selv henvender sig til mig næsten altid er stærkt overvægtige så deres indbakke er nok ikke ligefrem bugnende fuld af rundhåndede tilbud!

Der var nu en ret lækker 26-årig pige, der selv henvendte sig til mig her forleden og spurgte frækt, om hun kunne "hjælpe med noget"... Fedt fedt fedt tænker jeg - det viser sig så, at hun vil have 5.000 kr :lol::lol::lol: Kunne hun sgu godt glemme alt om.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, 1 time siden:

Der var nu en ret lækker 26-årig pige, der selv henvendte sig til mig her forleden og spurgte frækt, om hun kunne "hjælpe med noget"... Fedt fedt fedt tænker jeg - det viser sig så, at hun vil have 5.000 kr :lol::lol::lol: Kunne hun sgu godt glemme alt om.  

Haha synes simpelthen der er så mange sugarbabes der har alt for høje tanker om dem selv og alt for urealistiske priser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, den 27.9.2022 at 19:35:

Der var nu en ret lækker 26-årig pige, der selv henvendte sig til mig her forleden og spurgte frækt, om hun kunne "hjælpe med noget"... Fedt fedt fedt tænker jeg - det viser sig så, at hun vil have 5.000 kr :lol::lol::lol: Kunne hun sgu godt glemme alt om.  

Dem får jeg også med jævne mellemrum..  og tænker nogen må hoppe i og så har pigen jo tjent en god mønt.   Dog kan man sagtens aftale fair pris med hende tråden omhandler..  så kan det godt være hun er meget kraftig men kan man se ud over det så er det faktisk rigtig godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...