Hop til indhold

New Amy in Aalborg :-)

Featured Replies

Skrevet

LAST DAYS !!! HURRY UP SUPER OFFER 15 MIN 400 30 MIN 600❤FEW DAYS❤New Amy in Aalborg sexy baby the best service

https://annoncelight.dk/showad/339800  

https://annoncelight.dk/profile/Sweet.123

Lækker tjenstvenlig blondine fra Prag med gode silikone babser, alt i alt en god ukompliceret oplevelse

placeringen tæt på stadion, som hun fortalte var extrem dårlig.. for få kunder som hun havde kontakt med som der gad tage turen, men det er nok fordi de ikke ved hvilken gotte der gemmer sig på adressen :wub:  lejligheden er dog rigtig fin og rummelig, bestemt i den bedre ende af standarten 

Sted - 10/10 : fint, rent, og ok diskret, nem parkering 

pigen - 8/10 : hvilket er højt i min bog, lækker blondine med silibabs :mrgreen:

sexen - 8/10 : ikke så meget GFE, meget mere PSE, Hun ka dæleme bevæge det underliv, måske var hun ekstra liderlig i dag ;-) 

gentagelse - 9/10 : Sjældent jeg besøger den samme igen, men besøger gerne Amy igen :mrgreen:

Samme pige anmeldt her

Redigeret af Stapler
Billeder slettet

Skrevet

Prøvede du evt anal med hende, og er BJ uden gummi.

Redigeret af Stapler
Billeder slettet

Skrevet
Runetrasmussen skrev, for 10 timer siden:

Prøvede du evt anal med hende, og er BJ uden gummi.

Hvis du lige kigger i annoncen står der tydeligt priser på BJ - uden.... :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.