Hop til indhold

Nusse thai på Frederiksberg

Featured Replies

Skrevet

Jeg var forbi på Ndr. Fasanvej idet jeg havde tid til overs en eftermiddag. Kom uanmeldt, og ja det er ikke et diskret indgangs parti, men hvad er problemet med det? Det er jo bare massage. Så er det lige meget hvem der ser en. Døren blev åbnet af nusse selv, og vi aftalte en times massage. Rummet var ret slidt og sengen var helt nede på gulvet og ikke komfortabel. Hun var klædt i helt almindeligt tøj og der var besøg  af børn og andre på stedet. Massagen til 500 var 4 gange det samme som gentog sig. Ingen variation andet end hver kvarter startede det samme mønster. Og til sidst kom spørgsmålet. Ekstra ?? Ingen opvarmning eller strejf eller noget som helst. Så Nej tak, men hvad kan du tilbyde, var lidt nysgerrig alligevel.  Kun et  hj job kunne det blive til.  Der skal altså være lidt indledende ting, så det her besøg bliver ikke en gentagelse. Jeg kan se i annoncen at der nu " tilbydes dominance" , hvis det er hvad jeg tror der nu tilbydes, så igen nej tak.

Redigeret af charlieCarlo

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.