Hop til indhold
Big1

Romanian 25 years-old Odense Fyn

Recommended Posts

Scam / fake kald det hvad du vil 

har aftale kl 19 på hotel haft fornuftig dialog og blir bedt om lige og overfører 300 på et link også resten når jeg kommer op - så hun føler sig sikker. 
Er der nogen der overfører til den slags ? 
kan ikke sætte link ind 

Del dette indlæg


Link til indlæg

aldrig overfør penge forud-

Du kan ligeså godt få min konto til at overføre på.Du kan regne med den er fake.

Betal først ved møde med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

scamm 100% , this tactic is all over eastern europe, i'm from there and 90% of the ads online are this kind of scamm (pay in advance so she feels safe/or so that she knows 100% that you are coming so her time is not wasted, these are the usual motives for trying to get you to pay first, and then its adios)

Del dette indlæg


Link til indlæg
VSViper skrev, for 12 minutter siden:

scamm 100% , this tactic is all over eastern europe, i'm from there and 90% of the ads online are this kind of scamm (pay in advance so she feels safe/or so that she knows 100% that you are coming so her time is not wasted, these are the usual motives for trying to get you to pay first, and then its adios)

Oh, shit...just like the selfie girls....(selfiepigerne)....100% the same tactics:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med den forskel at selfie pigerne mødte man - tror ikke man møder hende her efter man evt. vælger at overfører :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok er der simpelthen ikke nok herinde der har skrevet herinde at de er blevet scammet på samme måde? ok jeg tror sq også jeg laver samme scam, folk fatter jo hat når de er liderlige. Nej vent lidt tror bare jeg skriver mit konto nr ned så kan i bare overføre penge til mig, så spare vi al den unødige kommunikation.  (alt sagt i humor selvfølgelig, liderlighed gør mænd dumme)

Redigeret af skunken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...