Hop til indhold

Romanian 25 years-old Odense Fyn

Featured Replies

Skrevet

Scam / fake kald det hvad du vil 

har aftale kl 19 på hotel haft fornuftig dialog og blir bedt om lige og overfører 300 på et link også resten når jeg kommer op - så hun føler sig sikker. 
Er der nogen der overfører til den slags ? 
kan ikke sætte link ind 

Skrevet

aldrig overfør penge forud-

Du kan ligeså godt få min konto til at overføre på.Du kan regne med den er fake.

Betal først ved møde med hende.

Skrevet
  • Author

Jeg spørg om nogen er dumme nok til og overfører ? 

Skrevet

scamm 100% , this tactic is all over eastern europe, i'm from there and 90% of the ads online are this kind of scamm (pay in advance so she feels safe/or so that she knows 100% that you are coming so her time is not wasted, these are the usual motives for trying to get you to pay first, and then its adios)

Skrevet
VSViper skrev, for 12 minutter siden:

scamm 100% , this tactic is all over eastern europe, i'm from there and 90% of the ads online are this kind of scamm (pay in advance so she feels safe/or so that she knows 100% that you are coming so her time is not wasted, these are the usual motives for trying to get you to pay first, and then its adios)

Oh, shit...just like the selfie girls....(selfiepigerne)....100% the same tactics:shock:

Skrevet
  • Author

Med den forskel at selfie pigerne mødte man - tror ikke man møder hende her efter man evt. vælger at overfører :-) 

Skrevet

Ok er der simpelthen ikke nok herinde der har skrevet herinde at de er blevet scammet på samme måde? ok jeg tror sq også jeg laver samme scam, folk fatter jo hat når de er liderlige. Nej vent lidt tror bare jeg skriver mit konto nr ned så kan i bare overføre penge til mig, så spare vi al den unødige kommunikation.  (alt sagt i humor selvfølgelig, liderlighed gør mænd dumme)

Redigeret af skunken

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.