Hop til indhold

Stålbur København

Featured Replies

Skrevet

Hvem skal man besøge hvis man gerne vil spærres inde i stålbur i København eller omegn

Tænder på bondage, fiksering, håndjern, fodlænker, etc

Skrevet

Lady Cherie i Hellerup har et stålbur. Men endnu vigtigere: Hun er Lady Cherie! En vidunderlig Domina, som jeg er sikker på vil overgå dine vildeste fantasier om at blive domineret både fysisk og psykisk! 

• 1 month later...
Skrevet
MistressSpankerella skrev, den 13.9.2022 at 20:17:

Du kan tage fat i mig! Jeg er jævnligt i Herlev :-) https://annoncelight.dk/showad/349732

Du vil ikke fortryde det. 

Skrevet
Cato Slavehund skrev, den 20.9.2022 at 17:35:

Lady Cherie i Hellerup har et stålbur. Men endnu vigtigere: Hun er Lady Cherie! En vidunderlig Domina, som jeg er sikker på vil overgå dine vildeste fantasier om at blive domineret både fysisk og psykisk! 

Bur og indretning er altså ikke super proft på stedet i Hellerup, men jeg er meget enig i at Lady Cherie skal vælges til for hendes dominerende personlighed, stålsatte viljestyrke og vilde seksuelle udstråling. Hun kan bure dig inde ved at kigge på dig. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.