Craw 35 Skrevet 13. September, 2022 Jeg leder efter en kvinde, hvor man må klaske og ælte hendes bryster, gerne hårdt? Hun må ikke være tyk, men buttet er okay. Alder er underordnet. Gerne kombineret med ting som facefuck, deepthroat, tungekys og superfransk, men brysterne er det primære. Jeg håber, at I andre kender en, for jeg synes ikke det er nemt at finde kandidater på AL. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mrfisher Skrevet 13. September, 2022 Craw skrev, 1 time siden: Jeg leder efter en kvinde, hvor man må klaske og ælte hendes bryster, gerne hårdt? Hun må ikke være tyk, men buttet er okay. Alder er underordnet. Gerne kombineret med ting som facefuck, deepthroat, tungekys og superfransk, men brysterne er det primære. Jeg håber, at I andre kender en, for jeg synes ikke det er nemt at finde kandidater på AL. dolly dyt huserer i Valby - for 200 kr ekstra må du daske godt til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1143 Skrevet 13. September, 2022 link til hende er https://annoncelight.dk/showad/261703 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Craw 35 Skrevet 14. September, 2022 Tak for henvisningen. Jeg håbede dog, at finde en nærmere Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Pipo Gigante 46 Skrevet 14. September, 2022 (edited) Undskyld mit fransk, men Anitas i Nyborg sprøjter ud over det hele når du tæsker hendes patter mens du face fucker hende, hun kan li det hårdt, rigtigt hårdt.. hun er on/off på AL så desværre ingen link, beklager.. Mvh El Pipo Redigeret 14. September, 2022 af El Pipo Gigante Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Craw 35 Skrevet 14. September, 2022 El Pipo Gigante skrev, for 22 minutter siden: Undskyld mit fransk, men Anitas i Nyborg sprøjter ud over det hele når du tæsker hendes patter mens du face fucker hende, hun kan li det hårdt, rigtigt hårdt.. hun er on/off på AL så desværre ingen link, beklager.. Mvh El Pipo Det må være hende her? https://annoncelight.dk/showad/257490 Hun beskriver ikke rigtig sit udseende, kan du måske hjælpe med det? Ud fra hvad du ellers skriver, virker hun ret perfekt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Pipo Gigante 46 Skrevet 14. September, 2022 Det er hende. Klassisk smuk, nej, uden at støde nogen vil jeg beskrive hende som en høj, buttet, store tunge bryster med lange nips, naturlig behåring, 50+ blondine der ofte sidder på værtshus. Har besøgt hende en del og hun er altid ren og ædru, dog bor hun ret rodet men hun er skide sød og gir sateme en go tur uden gummi hvis du er til det og kan ta nogen klø.. god fornøjelse Mvh El Pipo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sofus 2 63 Skrevet 15. September, 2022 Husk nu at hun må være lige så hård ved din pik og kugler som du er ved hendes bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg