Hop til indhold

Recommended Posts

Har som begynder i dette område besøgt flere dominaer i Syddanmark, men ikke rigtig fundet/fået det, jeg søger: En session/rollespil, der antyder en start med forførelse, men hurtigt går over i hårdere og hårdere dominans, dog ikke hårde smerter, men dominans med krop, hænder mm, bondage, blindfolding, blive brugt til sex, for til sidst at blive pegged. Måske har jeg ikke kunnet beskrive det tydeligt nok, men een gang, hvor jeg penslede det mere ud, blev jeg afvist med et “nej-tak” uden forklaring. Så: hvor detaljeret beskriver I jeres ønsker til en GP? Hvem tror I jeg skal henvende mig med mine?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 17 timer siden:

Det er jeg da sikker mange af os “ Dominerende damer “ kan realiserer 

Jo, da - er overbevist om at i KAN, men een ville ikke og andre har jeg måske ikke forklaret godt nok, hvad jeg ønskede. Derfor spørger jeg, hvor detaljeret andre beskriver deres ønsker, inden de møder op hos en GP

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catana skrev, for 3 timer siden:

Jo, da - er overbevist om at i KAN, men een ville ikke og andre har jeg måske ikke forklaret godt nok, hvad jeg ønskede. Derfor spørger jeg, hvor detaljeret andre beskriver deres ønsker, inden de møder op hos en GP

Hvis du er frisk på at tage til Odense, så går du helt sikkert ikke forkert i byen hos villabella.dk 

Både Illona og Sandy dækker hele spektret og er særdeles gode lyttere, når du beskriver det du ønsker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Madame Illona skrev, den 30.9.2022 at 20:41:

Du var en fornøjelse og lege med 

Kan se du gjorde et godt valg. Illona kan jeg også varmt anbefale.

Og mit råd er at beskrive dine ønsker så grundigt som muligt, så skal en dygtig Domina nok give dig en god oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lasselas skrev, den 11.10.2022 at 11:51:

Kan se du gjorde et godt valg. Illona kan jeg også varmt anbefale.

Og mit råd er at beskrive dine ønsker så grundigt som muligt, så skal en dygtig Domina nok give dig en god oplevelse.

Jo tak, det var et godt råd - har så mange fantasier og ønsker, at jeg nok må komme med dem lidt efter lidt, men er nu overbevist om, at Illona nok skal "behandle" mig fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...