[email protected] 7 Skrevet 13. September, 2022 Hej, Jeg kan ikke finde ud af at linke. :-(( Nogen der har besøgt ham/hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 13. September, 2022 https://annoncelight.dk/showad/320917 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Altid uden 63 Skrevet 17. September, 2022 Altså;jeg var hos hende sidste år. Pæn pige,dansktalende...-men i mine øjne ikke specielt serviceminded. Det var min første gang med en T-girl;hvilket jeg gjorde hende opmærksom på inden jeg ankom;og jeg kunne godt have tænkt mig lidt mere indlevelse og lidt mindre fake fra hende. Ved afslutningen -som faktisk var ret godt- sprøjtede jeg temmelig meget;men hun hoppede bare af og skyndte sig i bad -så kunne jeg ellers ligge dér.............. Jeg spurgte så om jeg måtte komme med i bad;og "Ja da..." -så smuttede hun ud og skyndte sig i tøjet. Ærgerligt,men jeg besøger hende ikke igen......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mick Hansen 4 Skrevet 27. September, 2022 Har besøgt hende et par gange for 10 år siden måske... i Låsbygade Kolding og nej hun er bestemt ikke serviceminded og er heller ikke nem at lave aftaler med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grandemarco 130 Skrevet 28. September, 2022 Jeg har besøgt Sara flere gange, og jeg har altid været godt tilfreds. Jeg har ikke oplevet hende som ikke-service-minded. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg