Hop til indhold
whipit

Anastasya og jeg fejrede Queen Elisabeth - jeg var det Engelske flag og Ana var The Queen... 5/5 stjerner igen

Recommended Posts

Anastsya er tilbage igen - mere tæske-lækker og veloplagt og vild end nogen sinde, og hun har brugt ferien på at tabe 5 kg !!
- Så hun er med total time-glas-figur og med det skønne slanke ansigt på billederne. Brysterne står med den skønneste bue lidt opad der bare gør hendes barm til en af de smukkeste, og mest velindbydende i mit liv. Jeg kan slet ikke få øjnene væk !

Wauuu - hvor er hun sprød og lige til at bide i..... (forsøg ikke, hvis du har din ende kært !)

Så drenge - i kommer IKKE med chokolade som gave mere.... :lol:

Så inden hun rejser på ferie igen - det er NU der skal bookes !

Min session:

Jeg skrev til Anastasya lige efter hun var landet og fik allerede en tid mandag efter. Jeg bestilte igen 120 min.

Hele sommeren havde jeg ventet på at blive kørt helt over og være helt flad - folk kigger nok lidt når man er i badebukser og ligner det engelske flag. Så NU var tiden inde !
Anastasya kan som tidligere nævnt (se mine anmeldelser) skifte mellem hendes vidunderlige smil og en ren djævel. Hunulven Ilse fra min barndom kan godt gå hjem, Anastasya kan give den så meget gas at man bliver skræmt, taber tidsfornemmelsen, hukommelsen og kan man ikke kan slet ikke overskue bare 2 min frem i tiden.

Men hun har helt tjek på hvad hun gør, og kører mig over den grænse jeg har - men holder mig under panik - mesterligt !

Jeg havde igen bind for øjnene, blev revet ned på gulvet med lussinger og fik halsbånd og kæde på. Ført til hendes rum og så presset ned i jorden.
Med et solidt tag i kæden, lussinger og eder og forbandelser tvunget til at slikke hendes skønne støvler op og ned. Hun kørte mit hoved op og ned med halsbåndet.
Så huen af, siddende på knæ. Hun bøjer sig ned til mit ansigt og ser edder spændt rasende ud. Jeg får en gag i munden
Så får jeg et par solide spark i de ædlere dele og derefter bliver jeg lagt ned over den nye sofa-puf hun har fået. Mine hænder bliver låst fast til den og benene det samme. Så sætter Anastasya på min ryg og jeg kan mærke hendes varme skridt - wauu !
Men min ende skal blive meget varmere nu !!
Med et udvalg af klaskere kører hun løs med små pauser indlagt. Her river hun mig i kæden til halsbåndet og sætter sit hoved tæt til mit og brøler ind i mit ansigt at jeg har dummet mig og hun vil straffe mig så hårdt som jeg aldrig har prøvet før - det blev helt sandt !!

Så bliver jeg sparket hårdere og hårdere i skridtet bagfra. Hun skifter fra de spidse med snører til platau. Dem er der mere vægt i og sparket og smerten får mig til at lette fra gulvet, men hun holder mig nede med halsbåndet. Så til sidst et par modbydeligt spidse stilet-pumps der giver en mere direkte smerte hvor de rammer. Anastasya er ægte ophidset af mine hyl og at hun fornemmer at hun destruere mig.

Så en lille pause hvor hun sætter sig i sofaen og smækker benene op på mig. Hun ryger en cigaret og jeg køler ned, jeg er drivende af sved og har savlet en hel sø med gag'en. Efter små 5 min er den søde Anastasya igen udskiftet med hundjævlen og hun begynder, stadig siddende med benene på min ryg, at slå hårdere og hårdere med det lange spanskrør. Smerten på min ende er u-udholdelig føler jeg. Den har lige været gennem et langt program med klaskerne og nu spanskrøret der er en hel anden smerte. Mesterligt !!
Så rejser hun sig op og giver mig et program med spanskrøret - der falder mange mange slag og jeg er ved at opgive..... og så stopper hun - hun har læst mig og ved at der skal skiftes våben.

Denne gang den nye blå lange flettede nylonpisk. Den er så fleksibel at den kan bruges i det lave rum. Den er modbydelig og giver den mest svigende smerte når den rammer og efterlade en lang rød streg og en prik efter snerten. Den hvisler som en slange lige inden den rammer. Anastasya ved jeg har bedt om at blive knækket - hun nyder det og omdanner min ryg til det engelske flag. Anastasya veksler slagene mellem hurtige og langsomme, bløde og hårde, pauser og tælling til 10 slag igen og igen.
Jeg er færdig, lige til at blive kørt ud med en trillebør....
Til slut får jeg lov til at drikke alt hendes champagne med en tragt. Jeg spilder og hun giver mig nogle slag med den blå pisk igen.
Jeg er næsten i panik for at hun ikke starter forfra og tilbyder at rengøre hendes bil i stedet, nøgen om nødvendigt !!

Hun smiler og er igen den skønne smukke Anastasya igen - hende der første gang mødte mig direkte ud af badet med det skønneste smil og glimtende øjne.

Kære Anastasya, jeg glæder mig til næste gang vi ses - du er SÅ skøn og dine grænser er langt over mine. Tak fordi du har så godt et "touch" og "feeling" så du gør det helt rigtige for mig.
Tak fordi vi sammen fejrede den engelske dronning, mig som Det engelske flag og dig som min dronning... :mellow:

Næste gang skal bare være lidt mindre mindre smertefuldt, jeg er sikker på du mestre en seance hvor jeg får lov til at nyde dig i fulde drag. Tak fordi du sætter dig ind i hvem jeg er, jeg glæder mig til mange seancer der bare bliver bedre og bedre.

Til jer drenge derude:
Book ikke den korteste tid, skriv og snak med Anastasya inden jeres første session.
Kom nyvasket eller ta' et bad så hun respektere at du også gør noget for hende.
Hun er næsten overjordisk og værd at passe på - brug tiden så i lærer hinanden at kende.
Hun kan være sød og blød eller en sand djævel - men pas på du ikke tror for meget om dig selv, efter sigende er der kunder der er løbet nøgne og skrigende væk....
Jeg troede første gang efter billederne at Anastasya var en engel i latex...... og blev klogere.....
Men Anastasya er mit 60 årige livs bedste Domina - fordi hun er veloplagt og lytter og forstår - blændende smuk og uden stopklods i det hårde. Men hun bestemmer - ikke dig !

https://annoncelight.dk/showad/299784

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke være mere enig, hun er fantastisk

og som du skriver både en Engel og en Djævel

 

havde på et tidspunkt en seance hvor jeg havde booket hende 1.5 time og hun fik så en veninde til at komme i en time, hvor den stod på ydmygelse, brug af hårde klemmer på brystvorterne og så skiftedes de til at kneppe mit slavehul. 

 

6 / 5 stjerner

 

ps: og så er hun ikke bange for at blive rørt ved imodsætning til mange af de Danske Dominaer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser ualmindelig dejlig ud.... Men hold da op, jeg ville være bange for at besøge hende....

bare dette:

whipit skrev, den 13.9.2022 at 10:04:

Så bliver jeg sparket hårdere og hårdere i skridtet bagfra. Hun skifter fra de spidse med snører til platau. Dem er der mere vægt i og sparket og smerten får mig til at lette fra gulvet, men hun holder mig nede med halsbåndet. Så til sidst et par modbydeligt spidse stilet-pumps der giver en mere direkte smerte hvor de rammer. Anastasya er ægte ophidset af mine hy

Uha-uha.....

eller: 

xxpeter skrev, for 14 timer siden:

havde på et tidspunkt en seance hvor jeg havde booket hende 1.5 time og hun fik så en veninde til at komme i en time, hvor den stod på ydmygelse, brug af hårde klemmer på brystvorterne og så skiftedes de til at kneppe mit slavehul. 

Nej, uanset hvor dejlig hun ser ud, tør jeg simpelt hen ikke besøge hende. Alt kan da vist gå galt ved en lille misforståelse. Jeg ved det godt.... jeg er en bangebuks

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 4.10.2022 at 10:30:

Hun ser ualmindelig dejlig ud.... Men hold da op, jeg ville være bange for at besøge hende....

bare dette:

Uha-uha.....

eller: 

Nej, uanset hvor dejlig hun ser ud, tør jeg simpelt hen ikke besøge hende. Alt kan da vist gå galt ved en lille misforståelse. Jeg ved det godt.... jeg er en bangebuks

Anastasya ER ualmindelig dejlig - du må IKKE misforstå mine anmeldelser - jeg har hele mit liv søgt den ekstreme domina der kan lide at RIVE mig rundt på gulvet. Men hun er den første der har taget kontrollen helt fra mig - resten har været tillærte penge-dominaer, måske lidt slidte eller vi har ikke været på bølgelængde, så de ikke har bragt mig på randen af panik og jeg har været lidt skuffet når jeg gik - en udløsning, ja men for mig er BDSM et adrenalin-rush, hvor hjertet banker fra morgenstunden og jeg næsten er uegnet til bare bilkørsel !

Anastasya startede ganske vidst ved første møde - efter mit udtrykkelige ønske - med at ramme min grænse efter 10 min. Men i dag holder hun pauser så sessionen bliver jernhård og hun er rigtig modbydelig med pisk og klaskere - men det er efter mit ønske og vi kender hinanden så godt, at hun lige holder mig på panik-grænsen, hvor jeg overvejer at skrige som en SINDSYG, prøve at rive mig løs og flygte nøgen ned til bilen.

Anastasya er også vanvittig dejlig at bare ligge ved siden af og kæle med, hun kan klart nyde sex fra det skønne kæreste-sex, til der hvor jeg er: "At hun holder mig på grænsen af panik og hun ser ærligt stik-tosset ud - og det er jeg helt skudt i" - At det så har udviklet sig til ekstrem brug af pisk og klaskere er HELT mit ønske - men hun er TOP DOLLAR !!

Så læg en plan for hvad du vil opleve, skriv det omhyggeligt - men enkelt - så det er nemt at følge. Snak efterfølgende om hvordan det var, og book en ny tid relativ kort efter så i lærer hinanden at kende.

Jeg har booket et eventyr til når hun er hjemme efter d. 18/10 - det er for hårdt til en nybegynder, men vi er altså helt ude i den ene ende af skalaen - start et sted og gå derfra, men tro mig du bliver afhængig af Anastasya - jeg glæder mig som en CRAZY og billeder flimre forbi hver dag, morgen middag og aften. Det er et "Projekt" hver gang - og hun gør det SÅ godt.

Skriv en plan, ret den igen og igen - og book en session med GOD tid og evaluer - Du vil aldrig fortryde Anastasya.

BDSM med Anastasya er eventyr i galaxen -men husk at være god ved hende, lad være med at være kludekræmmer med pengene og kom ren og velduftende og skriv hun skal være det samme - jeg blev helt væltet første gang da hun lige var kommet ud af badet - duftede skønt og så klædte om til det frækkeste latex og tårnhøje hæle - OG SÅ VAR HUN 100% DOMINA, og jeg tabte underkæben og måtte bede om nåde efter 10 min - det griner hun stadig af - mig kyllingen der troede hun KUN var engel.

Hun er præcis lige meget engel og Domina som du ønsker !

God fornøjelse - lad os høre om hvordan det gik !

Del dette indlæg


Link til indlæg
whipit skrev, for 12 timer siden:

God fornøjelse - lad os høre om hvordan det gik

Tak. Og jeg er fristet. Men jeg tør simpelt hen ikke.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kender ikke ovennævnte domina

Men er selv ført og forført ind i den verden af 2 dygtige Dominaer.

Er fanget. For livstid. Det er ubeskriveligt

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 6.10.2022 at 11:09:

Tak. Og jeg er fristet. Men jeg tør simpelt hen ikke.....

Du går glip af en god oplevelse. Hun er den sødeste og mest dejlige. Hun lytter til dine ønsker og hun leverer altid en god oplevelse. Glæder mig til hun er hjemme fra ferie igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan man have "almindelig" sex med hende og både have nogle fetish ønsker til hende? f.eks, hvis man har en foot feetish

Redigeret af mikel_jo12

Del dette indlæg


Link til indlæg
mikel_jo12 skrev, for 7 timer siden:

Kan man have "almindelig" sex med hende og både have nogle fetish ønsker til hende? f.eks, hvis man har en foot feetish

Foot Fetish kan du helt sikkert få hos Anastasya. Almindelig sex tilbyder hun også, men jeg vil anbefale dig at spørge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 6.10.2022 at 11:09:

Tak. Og jeg er fristet. Men jeg tør simpelt hen ikke.....

Jeg har kun været der en enkelt gang, men kan sige, jeg havde en meget fin indledende dialog med hende, hvor forventninger blev afstemt, og det forløb, helt som det skulle, hun er særdeles i mødekommende.

for mig er det et minus hun ikke har megafransk, og at brysterne ikke er blevet pænere med tiden.

Til prisen, har hun et betragteligt menukort.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OldGentlemann skrev, for 30 minutter siden:

Hvad betyder det? Det er et stykke tid siden jeg har været der.

Hun fik udvidet ballonerne, ca. februar - marts 2021, jeg var der før det, og syntes de var fine og rigeligt store, ikke ligefrem en forbedring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Laurits Betjent skrev, for 3 timer siden:

Hun fik udvidet ballonerne, ca. februar - marts 2021, jeg var der før det, og syntes de var fine og rigeligt store, ikke ligefrem en forbedring.

Ja, jeg var også glad for hendes før-bryster, men synes nu at hendes “udvidede” fortrin også gør det ganske godt. Jeg foretrækker selv normalt øko-udgaven, men blev faktisk overrasket over hvor godt de hjulpne var lavet, så jeg var helt bange for at noget var gået galt siden jeg så dem sidst :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Laurits Betjent skrev, for 3 timer siden:

Hun fik udvidet ballonerne, ca. februar - marts 2021, jeg var der før det, og syntes de var fine og rigeligt store, ikke ligefrem en forbedring.

så må det have været helt uimodståelige, jeg synes faktisk hun har nogle super flotte og dejlige bryster som de er nu, jeg er helt skudt i dem :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
average joe skrev, den 25.10.2022 at 17:45:

 

Hvor er vi henne prislejemæssig for en time med hende ?

Hej Avarage, hun er ligenu på 1500.- for en time, og derfor booker jeg altid 2 eller 3 timer og nyder hende stille og “roligt”…

Efter min mening er det umuligt og naivt at tro avanceret leg gennem hele følelsesregisteret og meget “værktøj” kan gøres på mindre.

Anastasya er en vanvittig dejlig Domina og en “good girl” der gider sine kunder meget og du kan godt få lov til at “røre” når du spørger og ikke lugter af gnu !

Hendes garderobe er stor,  hun bærer det gerne og jeg er helt flov over alle de fantasier hun har gjort til virkelighed for mig. Jeg udlever et nyt eventyr hver gang - min hjerne har udtænkt en plan som Egon Olsen - og Anastasya prøver sku’ hver gang at sørge for Egon bliver tilfreds - jeg er næsten helt flov og det er altså ikke muligt på 20 min. Mine eventyr med Anastasya  har slået blow-jobs og missionæren og Doggystile med en faktor 100.

…og så nyder hun faktisk at høre og se din respons når hun afstraffer dig - hun er ikke en påtaget Domina. Når jeg hviner som en stukken gris morer det hende og så får jeg lige een til - indtil hun kan se jeg er mør.

Hun er bare klog og dejlig og super valuta for pengene !!

Kh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej whipit,

Det er jo typisk for en udenlandsk øst-domina, der dumper prisen, så hun kan sende lidt hjem til pimp og familie.

Usympatisk af dig, at du ikke betaler hende fuld pris.

Ang. hendes bryster er det synd, hun har fået dem skåret op på kryds og tværs, det ligner noget, der er lavet hos en slagter!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke udtale mig om dit økonomiske forhold til andre mennesker - og du ej om mit.

Anastasya fortjener alt muligt ros også i den sammenhæng da hun er selvstændig og hun har en mindre familie som heller ikke bruger hende som malkeko. Hendes større udgifter er faktiske usympatiske danske virksomheder der tager sig lidt for godt betalt.

Sådan noget får man kun indsigt i ved at booke god tid og ved at støtte der hvor jeg har haft mine muligheder. Og det bliver jeg ved med.

Men det ved du intet om, så dine udtalelser er ukloge skrevet.

Udenlandske piger ER i hård konkurrence - ja, uden tvivl - men en erfaren Domina med stor vilje til at lytte efter kunderne får automatisk en kundeportefølje med faste kræsne gæster - der alle har “en skrue løs” - men gerne vil betale for det. Det ved Anastasya udemærket og lytter og yder meget bedre end rigtigt mange andre. Sagt efter mange år.

Jeg har i mine tidligere indlæg beskrevet hvordan jeg 2 gange forudbetalte til danske Madam M, der aldrig dukkede op men havde en stribe af undskyldninger på sms og ikke engang kunne tage sig sammen til at returnere beløbet over Mobilepay. Jeg har skrevet om “Den bedste” der ikke “Kørte efter manuskript” da jeg skrev “en drøm” til hende. Jeg blev afvist som fantast  i Odense af en - i mine øjne- “En stinkende dejlig Domina”. Og jeg har oplevet min faste Domina gennem mange år blev træt og uopfindsom med alderen. 
Jeg har rost Cherie til skyerne for at være top- prof til at lytte og super dygtig til udførelse og personlig renlighed og suveræn stil som “Lady”. En Domina der har brugt er helt liv på at perfektionere og slet ikke virker træt som andre.

Jeg har rost Anita fra Søborg Hovedgade (Gummi-dronningen) - som jeg stadig savner for hendes skønhed, hårdhed, dygtighed i udførelse og erfaring og udstyr der har slået alle de steder jeg har prøvet.

Men i stedet for bare at få lettet trykket og stikke dem 500.- eller 1000.- ekstra kunne du jo gøre det samme som mig - støtte op hvor du kan - for du ved INTET om Anastasya viser du. Hun fortjener helt klart en solid kundedatabase og lige så gode forhold som Anita havde - og hun skal nok få det i længden fordi hun er super til at lytte, udføre og vi andre hjælper så hun ender som Københavns Domina-dronning som Anita klart var.

Så kom igang i stedet for at kaste op !

PS så har kirurgen - så vidt jeg kan se gjort sig umage for at tage højde for brysterne vokser med alderen og vægten - så de også vil være smukke der. Jeg kan kun sige at de IKKE føles som de gummi-bolde mange bære på. Anastasya har super-duper skønne bryster - med et par ar - ja, men jeg har selv været sprættet op på kryds og tværs og ligner en hvid gris uden tøj - uden hun kaster op !

Så se dig i et spejl og se også ind i “din sjæls spejl”

Anastasya er også der smuk, ærlig og fortjener kun ros !

Kh.

Redigeret af whipit

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders The Man skrev, for 13 timer siden:

Hej whipit,

Det er jo typisk for en udenlandsk øst-domina, der dumper prisen, så hun kan sende lidt hjem til pimp og familie.

Usympatisk af dig, at du ikke betaler hende fuld pris.

Ang. hendes bryster er det synd, hun har fået dem skåret op på kryds og tværs, det ligner noget, der er lavet hos en slagter!

Det var da et uvidende og ubehageligt indlæg.

Jeg er som tidligere sagt ikke stor tilhænger af hjulpne bryster, men Anastasya’s er ganske flot lavet. Hvad er det for en vild påstand, at de ligner noget, der er lavet af en slagter. Grimt og usandt.

whipit skrev, for 15 timer siden:

Anastasya er en vanvittig dejlig Domina og en “good girl” der gider sine kunder meget og du kan godt få lov til at “røre” når du spørger og ikke lugter af gnu !

…og så nyder hun faktisk at høre og se din respons når hun afstraffer dig - hun er ikke en påtaget Domina. Når jeg hviner som en stukken gris morer det hende og så får jeg lige een til - indtil hun kan se jeg er mør.

Hun er bare klog og dejlig og super valuta for pengene !!

Enig.

Jeg har kendt og besøgt Anastasya i nogle år. Hun er ganske rigtigt Østeuropæer. Men hun har altid arbejdet uafhængigt og seriøst med sit fag, hvor hun er på et helt specielt niveau for både GP’ere og specielt Dominaer. Han kan noget specielt som @whipit skriver. Jeg tror ikke, at hun er sadist by heart, men hendes menneskelig empati gør hende i stand til at forstå og udføre de ønsker, som man kommer til hende med. Hendes fremragende humor gør at hun tilsætter sin ydelse med muntre indslag og grin, som ofte supplerer oplevelsen lidt ekstra små-sadistisk.

Hendes personlige egenskaber gør også, at hun er et spændende og sjovt menneske at bruge tid med - der er meget mere bag hendes Domina-facade.

Om hun er på højde med de bedste Danske dominaer? Jeg vil sige, at for mig er hun den bedste.

Anders The Man skrev, for 13 timer siden:

 

Det er jo typisk for en udenlandsk øst-domina, der dumper prisen, så hun kan sende lidt hjem til pimp og familie.

Usympatisk af dig, at du ikke betaler hende fuld pris.

 

Jeg tror ikke, du behøver at bekymre dig om hendes forretningsmodel og priser. Den har Anastaya helt styr på. Jeg har aldrig diskuteret eller forhandlet pris med hende, men har da indimellem fået en favorabel pris, når jeg besøgte hende meget. 

Og som sagt, så er der ingen Pimp. Anastasya arbejder for sig selv og i bund og grund med en økonomisk plan for at sikre sig selv og sin nærmeste familie i fremtiden. Som @whipit nævner, så er hendes største udgifter til Danske “underleverandører”, men hun investerer samtidig også nogle betragtelige beløb i sit sted og sit udstyr. Hun er meget fokuseret at tilbyde noget til sine kunder.

Dette skal ikke betragtes som en kærlighedserklæring ;), men jeg bliver bare provokeret, når jeg læser usande og ubehagelige påstande om en kvinde, som jeg betragter som være en af de gode i branchen. Hun er en af de gode.

Redigeret af OldGentlemann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello my dears! I decided to come with an answer to clarify what was discussed here! First of all, I want to thank those who appreciate my work and the dedication I have for each individual client! For those who are somewhat afraid of the idea of visiting me, that's all I have to say, you don't know what you're missing!:)) I can say that I am like a chameleon and I mold myself according to the client's wishes. I really like hard domination and especially when I'm not told to stop but if I see that you're not as excited as I am then I don't like it anymore and that's why I prefer to have a discussion beforehand about limits and other things! Regarding my breasts, I never wanted my breasts to look "too fake", I wanted to go in a natural direction and not have 2 basketballs on my chest! Of course you can't please everyone! I am an independent woman and my family is the only one that has my financial help! I love my work and i think

that people can feel that 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...