TheCaptain 322 Skrevet 2. November, 2013 Jeg sad i sofaen fredag aften, og så lidt forbold da jeg besluttede mig for at lave lidt Live betting, til stor forbløffelse gik stort set alt jeg oddsede på IN så jeg endte ud med et dejligt overskud! NÅR hvad skal man det dejlige beløb til! fandt hurtigt vej ind på Ekstrabladet og hvor jeg faldt over denne skønhed. http://massage.side6.dk/olivia22 Gik så ind på Eroguide for at se om der var nogle anbefalinger dog kunne jeg ikke rigtig finde nogle, så tænkte jeg tager en for holdet! Først ringede jeg hende op, hvor jeg hurtigt fandt ud af at engelsk absolut ikke var hendes stærke side, så sagde hurtigt "ill write your a textmessage". Dette skulle så vise sig at være en ligeså stor udfordring, først sætning jeg skrev "Hi Olivia, It was me on the phone before was wondering if your available tonight?" hvor jeg fik en reply "English please" så beskederne derfra var noget alla, 1/2 hour price? superfrench(blow without condom)? 100% real pictures? (Ja billederne ser næste for godt ud til at være sandt). til sidste gav jeg op og spurgte efter adressen dette forstod hun dog! Yuhuu! mig ind i bilen og afsted, ankom på adressen fyldt med spænding da jeg simpelthen bare måtte se den pige. ringede på døren, mit hjerte hamrede dels fordi der var en masse larm inde fra naboen og jeg må indrømme, bliver lidt pinlig berørt hvis jeg bliver set og dels fordi de billeder jeg havde set af Olivia havde brændt sig fast på nethinden. Døren blev åbnet og der stod hun, ingen photoshop eller nogen form for anden billederedigering, what you see is what you get. vil skyde hende til 25 år 1.70 høj og 40-45 kg... der var ikke et gram fedt på kroppen, lige voldsom nok efter min smag "havde gået udfra at der var photoshoppet så der var en smule " Hun viste mig indenfor og spurgte med få ord hvad jeg kunne tænke mig, må sige at stå ansigt til ansigt gjorde det lidt nemmere at forklare. Spurgte ind til hvad hun tilbød og det må siges at være pænt plane! Sex. Når ja hvad fanden, hun skulle prøves! så fik jeg priserne faldt nærmest bagover, spurgte om en halv time ville være med 2 udløsninger(Spørg mig ikke hvordan jeg forklarede det haha) var det IKKE, men hun sagde at jeg kunne tage 1 time. må dog indrømme at jeg ikke ville bruge penge på 1 time ved en pige jeg intet havde læst eller hørt om så tog 15 min for 700(af en polsk pige syntes jeg dette er meget) Hun viste mig ud på badeværelset,her prøvede jeg at forklare at jeg LIGE havde været i bad inden jeg kom, dette forstod hun, men sagde "i dont know that" så mig en tur i bad.. der var ingen rene håndklæder.. ikke skide lækkert. Herefter blev jeg vist ind i et lille værelse hvor sengen fyldte 90%, her blev jeg bedt om at lægge mig ned. Hun smed hurtigt den badekåbe hun havde på hvilket gav udsyn til hendes lille petit krop, hun rev en gummi op og smed det på mig mens jeg stadig var helt slap og gik straks igang med at sutte. Fransk ville jeg give 6/10, var egentlig et godt blow hvor hænderne kun blev brugt til at nusse mig, men trækker ned når der bliver brugt tænder.. tænder mig slet ikke. hun fandt glidecreme frem og brugte vel ca en halv bøtte(okay jeg er stor, men er ikke negerstor!) så satte hun sig op og gav mig en ridetur, kiggede hele tiden ned for at se om jeg faktisk var oppe i hende da det var utroligt svært at mærke noget som helst med alt the glidecreme . Efter et stykke tid vendte jeg hende om og tog hende i missionær et stykke tid, dette blev dog hurtigt lavet om til doggy da der simpelthen manglede indlevelse + jeg ville virkelig gerne have fat i de små hofter , her fik den så for fulde skrue til jeg ikke kunne holde mere. Sex 5/10, hun er megalækker, men en mix af alt for meget glidecreme og manglende indlevelse + at hun sagde vel ca 50 gange (Good sex right?) som om det var en sætning hun havde fået indlært, og så et kæmpe minus da jeg var færdig rejste hun sig og gik så lå jeg der.. skulle selv finde papir til at tage gummiet af. Det eneste der trækker op ved den oplevelse var hendes udsende, ved ikke om den manglede indlevelse var at jeg måske havde hentydet lidt til at jeg syntes at hendes halve og hele timer var dyre. skal det gentages? nej tror jeg ikke, og hvis det skulle ville det bare være for at lette trykket. jeg foretrækker dog når det er en god oplevelse for begge parter(der skal 2 til tango) hvis du er til piger som kunne være taget ud af et mode katalog vil jeg anbefale hende. Er du ude efter en dejlig GFE oplevelse tvivler jeg på dette er stedet. Dog som jeg siger kunne det være hun var lidt bitter over jeg takkede nej til en time. Guess ill never know! håber dette kan bruges! Stay Strong TheCaptain Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest knaldehunden Skrevet 2. November, 2013 :shock: Hej Thecaptain god anmeldelse den kan bruges, en skam at der er mange kolde østpiger her i nabolaget, men en ting er helt sikkert rigtig mange ser kanon godt ud. M.V.H Knaldehunden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg