Hop til indhold

Pludselige opstået dårlig lugt/smerte ødelægger stemningen ja/nej??

Featured Replies

Skrevet
Møffe skrev, den 13.9.2022 at 07:58:

Jeg har ikke oplevet det så gralt andre steder. Jeg ved det er et sted i Fredericia de kan gå til lægen. Og betale. Mange gøre det fast rutinemæssigt. Mener det er ligegyldighed og ikke af nød. Stedet/Mutter er ikke nybegynder i branchen. De ved godt hvad de kan gøre, og hvor... om det er en pige der kun er der kort tid eller ej... Budskabet var mere,  at i talesætte problemstillinger -at de bare kører videre som ingenting. Og det gør de jo kun fordi det er kunder... hvilket undre mig. Mutter tog ikke min venlige henstilling til sig -men fralægge sig ansvaret... jeg kommer ikke igen! 

Jeg har før taget kontakt til stedet i fredericia du snakke om hvor de kan gå gratis til lægen. de har også sygeplejerske som kommer til pigerne og laver test faktisk næsten over hele danmark. . En gang gav jeg telefon nummer til en pige fordi hun havde ondt så besøgte de hende dagen efter. det synes jeg godt man kan hjælpe pigerne med. det er godt for os alle. 

Skrevet

Nu var det jo dig der var til stede og ikke mig mig, så jeg skal ikke spille klog på omstændighederne.

Men det første jeg tænkte var, at du har givet hendes livmoderhals et ordentligt smask.

Og undskyld, men jeg tænker altså man som betænksom elsker eller kunde ikke bare “hugger opad” uden først at have klarlagt, om “banen er klar”.

Som Jennifer Romantica skriver, så kan der være meget forskel alt efter, hvor hun er i sin cyklus. Og ved man altid 100 % hvor klar hun er til at tage imod? Og vel slet ikke med en kvinde man ikke kender godt? 

Jeg kan jo ikke vide præcis hvad årsagen var, men kan mærke, at jeg sidder med følelsen af at være sur på hendes vegne.

Som sagt hverken kan eller skal jeg dømme, men jeg tænker, at der er plads til reflektion.

L

Skrevet
menor79 skrev, den 13.9.2022 at 11:27:

Der smuttede du lige ud af en tangent, i forhold til hvor jeg er. Er ikke interesseret i hvem.

Det tror jeg nu ikke , han gjore !!  

du vil jo bare vide ,  hvor det er ,   korrekt !!!   Så kan du jo vel også bare skrive ,   hvor !    dig der vil vide det ,    bor ,  du kan jo stadigvæk  have dit anonyme Nickname 

Bare en logisk indskydelse .

Skrevet
  • Author
Leglover skrev, for 11 timer siden:

Nu var det jo dig der var til stede og ikke mig mig, så jeg skal ikke spille klog på omstændighederne.

Men det første jeg tænkte var, at du har givet hendes livmoderhals et ordentligt smask.

Og undskyld, men jeg tænker altså man som betænksom elsker eller kunde ikke bare “hugger opad” uden først at have klarlagt, om “banen er klar”.

Som Jennifer Romantica skriver, så kan der være meget forskel alt efter, hvor hun er i sin cyklus. Og ved man altid 100 % hvor klar hun er til at tage imod? Og vel slet ikke med en kvinde man ikke kender godt? 

Jeg kan jo ikke vide præcis hvad årsagen var, men kan mærke, at jeg sidder med følelsen af at være sur på hendes vegne.

Som sagt hverken kan eller skal jeg dømme, men jeg tænker, at der er plads til reflektion.

L

Ja hold nu fast i det første -du skriver;-) Jeg har ikke lavet andet end "reflekteret" siden...

Jeg har ikke ramt "livmordhalsen" da jeg "huggede opad" var det for at nå -men det gjorde jeg først, da hun satte sig på min pik -og den trængte ind... -der var masser af glidecrem på hende og mig -og havde min pik ikke været meget stiv -var det sandsynligvis ikke lykkes, at trænge ind -og det var der stanken startede -og jeg blev bevist om -det var helt galt -hvilket jeg har beskreven... 

At du og andre så sidder fantasere og gætter på og bliver "sur på hendes vegne" over noget i læser -i gerne vil retfærdiggøre eller hvad ved jeg... 

Mit budskab har aldrig været, at nedgøre "gp" eller kvinder -men ene og alene, at i talesætte problemstillingen -hvor meget penge styre, og hvor meget man er villig til, at gamble med sit eget helbrede for ussel mammon... Og hvor ligeglad andre er selv om de ved bedre (mutter) 

Jeg har de bedste intentioner -men alligevel er det nødvendigt, at forsvare det som om, jeg er en kynisk skurk som vil gør andre ondt. Det gør jeg dog gerne for budskabet skal, nå til frem til dem det der var tænkt... Tvivlerne og dem som ignorer -sådanne oplysninger -er jeg ligeglad med. Mine tanker og bekymringer er ene og alene rette i mod hvordan vi behandler hinanden... -bare fordi man kan... tankevækkende... 

Skrevet
Møffe skrev, den 24.9.2022 at 10:32:

hvor meget penge styre, og hvor meget man er villig til, at gamble med sit eget helbrede for ussel mammon...

Sådan tænker jeg hver gang der bliver diskuteret økofransk eller øko ydelser i det hele taget:lol:.. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.