Søren Larsen 1 Skrevet 12. September, 2022 Hej Jeg vil lige høre om I kan anbefale en god pige i området Flensborg - Aabenraa - Sønderborg. Gerne i alderen 21-30 år skandinavisk udseende, tak. Jeg har indtil nu kun møde et par piger gennem online dating sites, som var klar på nogle hurtige penge og lidt service, men vil høre om der kan trækkes på lidt erfaringer herinde ? Tak Mvh. Søren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheBig 65 Skrevet 16. September, 2022 Af ren nysgerrighed på hvilke datingsites har du haft held med den slags møder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ild i piben 236 Skrevet 16. September, 2022 TheBig skrev, for 49 minutter siden: Af ren nysgerrighed på hvilke datingsites har du haft held med den slags møder ? Nu er jeg ikke OP. Men jeg har selv haft lignende oplevelser, dog ligger det lidt tilbage i tiden (måske 2år siden) men Tinder og Badoo. Bla. En skøøøn kvinde fra Herning, og een fra Sønderborg. Men det er vist ikke standard på disse apps, og deres profiler blev hurtigt lukket. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg