Hop til indhold

Jasmina i Ranum

Featured Replies

Skrevet

Havde egentlig ikke forventet noget, da det er langt tid siden, jeg har været på en mørk skønhed. I flere år, har jeg takket nej tak, og skyndt mig væk igen, når det har været hos mørke piger. Er kun blevet mødt af ældre, fede og ulækkere mørke piger.

Men til min store overraskelse, var det stik modsat denne gang. 

Skriver denne anmeldelse, da der sikkert er nogen der jagter en lækker ung mørk pige. Og det netop hvad I får her.

https://annoncelight.dk/showad/351344

Jasmina I Ranum er helt igennem lækker. Alder passer meget godt i midten af 20erne. Lidt svært at vurdere, men ung er hun. 

Lækker tynd pige, med lækker fast samba numsen, uden at være ulækker stor. Fantastiske naturlige ungpige bryster. God håndfuld. De er faste. 

Hun er glat, og dufter ren og velsoigneret. 

Har ingen berøringsangst, og måtte pille og røre hende over alt. 

Tilpas stram, dog uden at være et problem. 

Vil anbefale 30 min som minimum, da tiden flyver afsted hos hende. Hun er virkelig et besøg værd, og må forbi igen.

Stedet ser lidt slidt ud, men inde syntes jeg det var okay. 

Hun er der ca 14 dage mere. De er 2 mørke piger på adressen, så vil tjekke hende den anden ud næste gang. Fik hende ikke at se, men kunne hører hende i et andet lokale.

Jasmina får top karakter af mig.

Skrevet
Gabel skrev, for 4 timer siden:

Havde egentlig ikke forventet noget, da det er langt tid siden, jeg har været på en mørk skønhed. I flere år, har jeg takket nej tak, og skyndt mig væk igen, når det har været hos mørke piger. Er kun blevet mødt af ældre, fede og ulækkere mørke piger.

Men til min store overraskelse, var det stik modsat denne gang. 

Skriver denne anmeldelse, da der sikkert er nogen der jagter en lækker ung mørk pige. Og det netop hvad I får her.

https://annoncelight.dk/showad/351344

Jasmina I Ranum er helt igennem lækker. Alder passer meget godt i midten af 20erne. Lidt svært at vurdere, men ung er hun. 

Lækker tynd pige, med lækker fast samba numsen, uden at være ulækker stor. Fantastiske naturlige ungpige bryster. God håndfuld. De er faste. 

Hun er glat, og dufter ren og velsoigneret. 

Har ingen berøringsangst, og måtte pille og røre hende over alt. 

Tilpas stram, dog uden at være et problem. 

Vil anbefale 30 min som minimum, da tiden flyver afsted hos hende. Hun er virkelig et besøg værd, og må forbi igen.

Stedet ser lidt slidt ud, men inde syntes jeg det var okay. 

Hun er der ca 14 dage mere. De er 2 mørke piger på adressen, så vil tjekke hende den anden ud næste gang. Fik hende ikke at se, men kunne hører hende i et andet lokale.

Jasmina får top karakter af mig.

Er billederne af hende?

En anden tråd siger det modsatte.!!!

Skrevet
  • Author

Billeder er tilsyneladende ikke af hende. Det kommenterede jeg også over for hende ved mit besøg. Men hun afviste at ændre hendes billeder til rigtige af hende. 

Havde af samme grund, ikke forventet noget ved ankomst. Men blev positivt overrasket, da der faktisk stod en flot ung pige i døren. Synd hun ikke få taget nogle ægte billeder. For det kunne hun sagtens score kunder på.

Jeg kan anbefale et besøg hos hende, på trods falske billeder. 

God tur. :)

• 2 weeks later...
Skrevet

Det er falske billeder 

Skrevet
  • Author

Jeg giver helt ret. Falske billeder. 

Men må desværre trække min gode anmeldelse tilbage. Selvom jeg faktisk havde en god oplevelse, så har tingene ændret sig. 

Min seneste besked, hvor jeg nævnte billeder var fake, fik hende til at reagere. Hun ville melde mig til politiet, for at skade hendes erhverv. Samtidig nævnte hun at hun har givet mit nr til hendes alfons, så han kunne komme efter mig. 

Hun er da helt blæst oven i. Måske var det bedre hun gav politiet hendes alfons telefon nr. 

Så pas på hende. For hun er spring farlig. 

Hvis hun ikke kunne tyde ud af min anmeldelse, at den faktisk var til den gode side. Så må hun jo prøve at tyde denne anmeldelse, samt sende den videre til Alfonso. :p

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.