TT123 117 Skrevet 12. September, 2022 Hold da helt op endnu en rigtig sød og smuk pige på valhalla. Amira Ana Efter at havde forspurgt om nogen kendte den her pige. Tog jeg chancen besøgt hende 45 min. Det har jeg bestemt ikke fortrudt. Syntes hun skal havde en andmeldelses eller nærmere en bekræftelses på hendes annonce. Billedere er ingen tvivl om det er den smukke pige. Ansigtsbillede er også hendes smukke ansigt De pæne brune øjne faldt jeg for med det samme. Hvad vi brugte de 45 min på er der ingen grund til at komme nærmere ind på. Da det er individuel hvad vi forskellige ømsker. Vil jeg mere skrive om pigen Da jeg er mest til GFE er hun en rigtig dejlig pige med den blødeste hud, kan godt forstå hun er stolt af det. Kan man nærmest ikke lade være med at røre hende, selv bare at holde hende i hånden er dejligt. Petit eller ikke er hun en rigtig lækker lille pige, man bare kan se på i time vis. Havde jeg været 25 år yngre, var jeg blevet forelsket i hende med det samme. Rigtig dejlig krop med den dejligste popo, skønne ungpige bryster. Dejlig blød hud. flot ansigt med pæne forførende brune øjne. Smuk Pige Skønt også at annoncen er ægte, Kommer gerne igen og besøger Søde Anna. https://annoncelight.dk/profile/Amira+Ana 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ungfyr85 Skrevet 12. September, 2022 Tak for anmeldelse, har kraftigt overvejede hende. Er hendes bryster ægte og sidder de godt? Er hendes fisse glat og indbydende? Tænker at besøge hende i morgen:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT123 117 Skrevet 12. September, 2022 Ungfyr85 skrev, for 4 timer siden: Tak for anmeldelse, har kraftigt overvejede hende. Er hendes bryster ægte og sidder de godt? Er hendes fisse glat og indbydende? Tænker at besøge hende i morgen:) hendes bryster er ægte, sidder perfekt og er flotte ungpige bryster lige min stil. Du må slikke og kysse dem. ja den er glat barberet. tiltalende både i en 68 og 69 (som jeg i øverigt ikke viste hed en 68 er før hun sagde det) Vil ønske dig rigtig god fornøjelses. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingdane68 432 Skrevet 20. Oktober, 2022 Ja, hun er top lækker (bedre end billederne). Eneste lille minus var, at hun hele tiden skulle tjekke at gummiet stadig var på - det var sgu lidt et turn-off. Men damn, en dejlig stram fisse, som også gerne vil slikkes.....yummi, den er lækker. Hun havde desværre dreadlockes (frisure) da jeg var der, og det gør ikke noget godt for nogen kvinde. Godt humør og super sød - bestemt et besøg værd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg