Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej igen

havde fornøjelsen af champagne i en time i sidste uge og det kunne altså noget.

ud over at hun er ret godt skåret, så har hun et rigtig kønt ansigt og en ligeså dejlig sød men stadig fræk attitude.

jeg fik præcis den oplevelse jeg havde håbet på så jeg kommer nok igen.

hvis der er andre som allerede har haft fornøjelsen af champagne en eller flere gange må i meget gerne lige smide en pb for der er noget jeg gerne vil høre jer om - men kun dem der har været hos hende allerede, tak.

Skrevet

Joo Champagne har jeg da nydt mange gange, mener du mon Taittinger, Krug eller Dom Pérignon :biggrin:

Skrevet

Jeg har været hos hende - og det gør jeg aldrig igen.

Det var død kedeligt - 50 minutters kedelig olieplaskeri, massage samme steder hele tiden, og kun 10 minutters sex - med fokus på at man skulle komme nu...

Skrevet
  • Author

Okay, ja jeg kan kun tale om min ene oplevelse med hende og den var god, men det er vel fair nok at man ikke er lige meget oppe at støde, ligesom jeg synes min oplevelse med nancy i Vanløse var so, so - trods andre havde vild optur 

Skrevet

Mega fedt hun gjorde sig mere umage med dig. Jeg er ikke i tvivl om at du havde en god oplevelse. Jeg har måske bare fanget hende på en dårlig dag. :)

Det var også en anelse underligt, at hun fortalte om, at hun savnede sin kæreste i thailand. Tror måske, hun ville ønske hun ikke lige skulle hive en masse danske mænd i kødfløjten og lægge skinke til hist og her.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.