Hop til indhold
Pit.

Odense - Nyborg flere piger på stedet

Recommended Posts

Vi er et par kollegaer der skal overnatte ved Nyborg og får et par timer i overskud og vil gerne have en 1 times massage + det løse, så vi søger et godt sted så tæt på Nyborg som muligt, hvor der er flere piger på stedet, da vi er 2 der skal have noget samtidigt... vi kan også lokkes til Odense, så kom gerne med input....prøvede 123 thai for 5 år siden...det var sgu fint og fræk massage , men den gang et tarvelig sted, men det er nu 5 år siden.... så et sted med flere piger (ikke +50 og buttet), men gerne dejlige søde og serviceminded piger.. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså ved 123-massage tror jeg ikke der er sket det store siden dengang - tværtimod. Andre herinde må rette mig hvis jeg tager fejl. Jeg ved der er et par ældre damer, men slanke og yder en god massage + det løse (Anna er én af dem). 

Derudover vistnok en del yngrer piger - i hvertfald ifølge annoncerne. Men de fleste anser det for fake. 

Ellers ved jeg snart ikke.....Hvis det skal være med vægt på ordenlig massage, må vi vist ha' nogle af de massage-kyndige folk på banen :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...