Hop til indhold
DillerX

SaiMai Thaimassage Augustenborggade Aarhus

Recommended Posts

Da det var et stykke tid siden, jeg sidst havde fået massage, besluttede jeg mig for, at prøve et for mig nyt sted. Nemlig SaiMai i Augustenborggade.

Jeg har i dette forum læst rigtig gode anmeldelser af SaiMai og jeg må sige, at pigen helt lever op til mine forventninger.

Jeg blev modtaget af en smilende og meget smuk pige, med gode former uden at være kraftig.

Lige en figur efter min smag. Hun bad mig tage plads, i en af de to båse der er adskilt med forhæng.

Da jeg havde fået tøjet af, lagde jeg mig op på briksen og mærkede straks, den var opvarmet, Rigtigt lækkert.

Stedet er meget rent, velduftende og virkelig indbydende, i forhold til nogle af de andre steder jeg har besøgt.

Lidt efter kom den smukke pige tilbage og bad mig lægge mig på maven med ansigtet i bøjlen.

Så gik hun igang med, at give mig noget af den bedste massage jeg nogensinde har fået.

Hun masserede hele kroppen godt og grundig igennem og fandt også de steder der trængte til lidt ekstra opmærksomhed.

Meget professionelt behandling og et godt hårdt håndelag gør, at det helt sikkert ikke er sidste gang jeg slår vejen forbi SaiMai. Helt klart en super oplevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Du skal passe lidt på med hende. Hun har prøvet at prakke mig en stor, bizar ladyboy på engang, hun ikke gad massere mig (selvom hun åbnede døren og inviterede indenfor).

Samme dag efter at have sukket og "åhh nej'et" flere gange, inden massagen gik igang, tilbød hun at smide alt tøjet tilsidst for at jeg kunne se hende. Hun havde mig tildækket med håndklæder under hele massagen, så aner ikke, hvad der tilsyneladende havde tændt hende til pludselig at ville smide tøjet. Jeg takkede nej alt taget i betragning. Virkelig en skod oplevelse, som blev det sidste søm i Sai Mais ligkiste for mit vedkommende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal passe lidt på med hende. Hun har prøvet at prakke mig en stor, bizar ladyboy på engang, hun ikke gad massere mig (selvom hun åbnede døren og inviterede indenfor).

Samme dag efter at have sukket og "åhh nej'et" flere gange, inden massagen gik igang, tilbød hun at smide alt tøjet tilsidst for at jeg kunne se hende. Hun havde mig tildækket med håndklæder under hele massagen, så aner ikke, hvad der tilsyneladende havde tændt hende til pludselig at ville smide tøjet. Jeg takkede nej alt taget i betragning. Virkelig en skod oplevelse, som blev det sidste søm i Sai Mais ligkiste for mit vedkommende.

Til DB,

Det lyder som en træls oplevelse, slet ikke noget jeg kan genkende.

Jeg så en anden meget smuk pige i baglokalet da jeg fik et bad efter massagen.

Ok bade forhold forresten. Hun var med garanti ikke en stor bizar ladyboy. ;o)

DX

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til DB,

Det lyder som en træls oplevelse, slet ikke noget jeg kan genkende.

Jeg så en anden meget smuk pige i baglokalet da jeg fik et bad efter massagen.

Ok bade forhold forresten. Hun var med garanti ikke en stor bizar ladyboy. ;o)

DX

Jeg genkender heller ikke DB´s oplevelser, i Augustenborggade.

Men når det så er sagt, så har jeg heller ikke oplevet den bedste massage dernede.

Jeg tror at jeg har fået den pige som DX har haft oplevelser med. Hun er en ganske nydelig bette pige, med en velskabt krop.

Hun gav en OK massage, men så heller ikke mere.

Da jeg skulle vende mig om, og tisseren, stod lige i vejret - sagde hun "Rolig nu" "Din lillebror, skal nok blive behandlet" - Hun trak - nødtørftigt - blusen ned, og blottede sine bryster for mig.

Hun gav et tilfredsstillende handjob, og så ud af vagten.

Lidt pudsigt, så talte hun en del om hvor jeg havde hørt om deres butik. Ligeledes om at Politiet havde været på besøg og udspurgt dem om dit og dat.

Måske havde hun en mistanke om at jeg var civilbetjent - hvilket jeg overhovedet (er håndværker) ikke er.

Stedet er pænt rent. Ja.

Men det bliver ikke mit favorit sted i Århus.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der et par gange og senest i dag - en rimelig god oplevelse. Men massage afhænger helt klar af pigen, de unge piger er ret gode synes jeg, men nu er jeg også til hård massage på ryggen og til "blød" massage på resten af kroppen.

Har også tidligere set en ret "stor kvinde" der, men takkede pænt - nej tak. Det er sgu godt det ord er opfundet…...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...