Hop til indhold

Recommended Posts

Det bliver kun bedre i Lunde. 

Havde ellers lagt billet ind, ved den nye pige Vicky, der holder til tæt ved OUH. Men hun aflyste i sidste øjeblik. Hun undskyldte pænt og aflyste på en god måde. Så hurtig SMS til lunde og de havde tid. :)

Tænkte på vejen, at det nok havde været bedst at bede om en af de nye piger. Og heldigvis var det Beer, der tod imod mig. 

Hendes billeder er ikke retfærdige. En naturlig køn pige/ dame og hendes væsen er meget behageligt med det samme. 

Det er ikke massage man kommer for. Der var heller ikke meget af det. Hun startede på ryggen, ikke noget olie sjask, måske lidt for at få tingene til at glide. Meget hurtig vend om og let over benene. Så var vi i gang. :rolleyes:

Hun er meget nærværende og ikke bange for at blive berørt. Hendes væsen kommer virklig i plus her. Nem og behagelig at være sammen med og så, kan hun det Frække også. 

Ingen kys i ansigtet, dog. Intet på  munden, ingen tante kys på halsen men resten af kroppen fik. Så nærverende hun elles var, tror jeg det er hendes valg ikke at kysse. Og fair, med det. 

Fik smagt på alt af hende og hun af mig, undtaget ansigtet. Og hun er ikke nærig med sig selv. 

En dejlig halv time, der løb noget over tid. Servicen i det hus er stadig i top. Ikke helt lige på som ved de andre. Men det var nok et af de bedste besøg i Lunde, for mig. 

Er man til en gf oplevelse, uden kys dog. Så er det hende. 

Jeg fortrød ikke og kommer igen. :rolleyes:

https://annoncelight.dk/showad/333459

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde også en aftale med Vicky, som også blev aflyst da hun var blevet uenig med udlejer. Det var mig som fik hende til at lægge nogle selfies op på profilen, i stedet for de 3 model billeder som jeg troede var fake

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Har nogen et link til hende Vicky?....Hun er vist forbigået min opmærksomhed :-) 

Hun tog hurtigt annoncen ned igen, da hun blev uenig med udlejer, men lovede at give mig besked når hun har fundet et nyt sted. Nu må vi hellere stopee med Vicky og skrive videre om Beer som denne anmeldelse drejer sig om. Og undskyld afsporing

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...