Hop til indhold

Vivian first time in aarhu

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte her til aften denne kvinde. 

Alt startede fint på SMS med aftale om hvad der var includeret. Vi aftalte: sex, anal, cim, cob og slap ass. Og unlimited cum. Prisen 1500. Lidt billigt men jeg har nu før haft gode oplevelser til den pris. Gip kan nævnes. 

Jeg ankommer og alt starter fint,  det ligner pigen på billederne. Måske med et kilo eller 10 for meget. Hun snakker super godt engelsk og jeg tænker at det skal nok blive sjovt. Jeg tog fejl! 

Efter et bad går jeg gennem den mørke lejlighed, og kommer ind til hende nøgen i sengen. Jeg ligger mig i sengen og hun sætter sig på kanten af sengen og kommer kondom på? Jeg er lidt forvirret men tænker det går nok. Vi ryger om i doggy. Her går jeg i krig. Jeg spørger her om Jeg virkelige kan komme alle de gange jeg vil. Nej siger hun kun 2? Jeg siger det var ikke det vi aftalte. Hun siger så "shut up and just fuck me". Jeg fortsætter og spørger så til anal. Først siger hun nej. Men siger så ja med et surt vrissen. Den kommer dog ikke indenfor før hun siger stop. Og det bliver fissen igen. Jeg siger at nu skal hun oven på. Det vil hun ikke. Jeg skal ovenpå. Spørger om jeg er kommet. Mindst 2 gange. Mens hun har lukkede øjne. Jeg lader til sidst den gå. Og hun smutter ud af lokalet og spørger om jeg vil komme igen en anden dag og få 15 min gratis. Jeg siger nej. Og forklare jeg vil have det jeg betalte for. Det vil hun ikke og siger hendes veninde er hende jeg har skrevet med..jeg vælger her at tage mit tøj og gå. Så 20 min senere står jeg på gaden 1500 kr fattigere. 

Link til pigen Vivian

Skrevet
  • Author

Efter dette skriver veninden så og siger hun vil gøre det godt igen. Lad os se hvad det bliver til 

Skrevet

U must be really mad u told me u wanted anal and I did just that if u want to write a review why lying about it u cum and ask how many times you can come more i told you once more making 2 times cum u wanted my to suck u without condom when ur dick smells so bad even after shower u forgot to write that u cum 

I don't have an account with eroguide.dk i had to use my friend account 

Redigeret af Stella baby

Skrevet
Donkey_bomb skrev, for 2 timer siden:

After this, the friend then writes and says she will make it up again. Let's see what it turns out to be 

U must be really mad u told me u wanted anal and I did just that if u want to write a review why lying about it u cum and ask how many times you can come more i told you once more making 2 times cum u wanted my to suck u without condom when ur dick smells so bad even after shower u forgot to write that u cum 

Skrevet

Nogen gange kan der være meget forskellig opfattelse af et besøg

Skrevet

Desværre typisk et besøg hos en sort pige - de giver så dårlig en service - jeg besøger dem aldrig

Skrevet
  • Author
Stella baby skrev, for 11 timer siden:

I don't have an account with eroguide.dk i had to use my friend account 

I also told you i wanted to write a review. But as I said we will see what happens today. I have send an SMS to you or whoever send the text 

Skrevet
fræk6 skrev, den 12.9.2022 at 08:05:

Desværre typisk et besøg hos en sort pige - de giver så dårlig en service - jeg besøger dem aldrig

hele mit humanistiske hjerte siger at man ikke burde sige det men :

Har desværre næsten kun dårlige oplevelser med afrikanske piger og undgå dem i dag 100%. Kan være at de fleste af dem ikke er frivillige i branchen og leverer derfor ingen indlevelse og god kemi. Heldigvis er der andre (europæiske) damer der kan og vil levere. Så sorte piger- et nej tak herfra

Skrevet
torbenb skrev, for 19 timer siden:

hele mit humanistiske hjerte siger at man ikke burde sige det men :

Har desværre næsten kun dårlige oplevelser med afrikanske piger og undgå dem i dag 100%. Kan være at de fleste af dem ikke er frivillige i branchen og leverer derfor ingen indlevelse og god kemi. Heldigvis er der andre (europæiske) damer der kan og vil levere. Så sorte piger- et nej tak herfra

annoncen er væk

Skrevet
Donkey_bomb skrev, den 12.9.2022 at 11:23:

u told me u wanted anal and I did just that if u want to write a review why lying about it u cum and ask how many times you can come more i told you once more making 2 times cum u wanted my to suck u without condom when ur dick smells so bad

Hvis pikken lugter grimt efter anal, er der en naturlig forklaring på det. Prøv omvendt rækkefølge næste gang. ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.