Hop til indhold

Frækkeste oplevelse uanset alder/udseende

Featured Replies

Skrevet

Jeg tror de fleste herinde efterhånden har prøvet at få en aftale med hende den sprøde modeltype hvor det hele bare sidder perfekt, og fået en dyr omgang oliesjask (med ekstra for at tage toppen af) og så et HJ hvor hun sad helt nede i fodenden og tydeligvis hverken ville røre eller røres ved. Så hvor finder man det modsatte? Der hvor libidoen er størst og hverken alder, vægt eller andet spiller ind. Der hvor det ikke er pengepungen de vil have fingrene i men den anden af slagsen.

I de gode gamle dage var Gorn i Kingosgade f.eks. altid et frækt besøg og jeg ved af erfaring at Yam-Yam er leveringsdygtig på højt niveau, men hvilke andre frække oplevelser er der derude? Massagedelen kan man få godt så mange steder, det behøver ikke her for min skyld at være andet end en undskyldning for at bliver pillet ved.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.