Hop til indhold
Brygger

Min fede fredag med 2 GPer

Recommended Posts

Mange af jer har nok fulgt mine tråde om angst for alt muligt, hvis jeg går ud på GP-markedet.
Angst for at blive opdaget, angst for sygdomme, og jeg skal komme efter jer.
Jeg var alene i huset med bil fredag og lørdag, så jeg valgte at trodse min angst og tage en lille rundttur i det sydjyske for at håbe på, jeg kunne få kalorius op at stå.
Det plejer den ikke at vilde og specielt ikke i kondom.

Og det vil sige fredag aftale med to GP`er med to timers mellemrum.

Op til fredagen har jeg finpudset mine agent-evner og tilrettelagt alt, så konen aldrig ville få den mindste mistanke.
Behandlet hende nogenlunde som jeg plejer og måske nok sat lidt flere grænser og skældt ud men samtidig kærlig og empatisk.
Hvornår skal hun afsted. Komme hendes veninder nu og henter hende til deres tøsetur. Bliver hun syg, så jeg er nødt til at aflyse mine aftaler. Hvilket tøj skal jeg tage på, og hvordan forbereder jeg det hele, og informerer GPerne, at de ikke må have parfume på, for det sidder i tøjet. Selvretfærdigheden var også helt i top, da min kone aldrig, aldrig, aldrig giver mig sex, selv om jeg har fortalt hende om mine mangler desangående, og hun siger bare "nå, hvad gør du så?".

Nuvel, fruen blev hentet af veninderne, og de dampede mod syd, og en times tid efter var jeg sjovt nok også på vej mod syd, bare af lande- og ikke motorveje, da jeg ikke kan fordrage at køre i myldretrafik fredag.

GPS´en var sat til, den bragte mig fint til stedet, og jeg kunne fortsat holde kontakt til konen på Messenger, der var slået til, og som jeg kunne holde ind og sende hilsener undervejs, som vi nu plejer.

Jeg nåede frem til det første sted. Stedkendte vil vide, at der lige over for indgangen ligger en større auto-forretning, og her havde 4-5 automekanikere en fest med at have åbnet garageporten til værkstedet for at kunne "byde folk velkommen" og overbeglo nye, der kørte ned ad vejen og tilbage igen for at parkere et andet sted. Inklusive mig selv.

Min GP var forsinket et lille kvarter. Den dur jo så ikke i min optik, da nogle enten kun lige har en begrænset tid, måske på grund af et ventende bagland, så jeg blev vist ind i "venteværelset", som var så fyldt med røg efter rygerne, at jeg sagde, at nu gik jeg altså udenfor, for det her, det hænger simpelthen for meget i tøjet, og er min dame der ikke indenfor ti minutter, så er jeg altså smuttet.

Nå, men det var hun så. Vi afregnede, og jeg havde sådan håbet at kunne få kalorius så stiv, at den kunne få udlløsning oppe i hende, med kondom vel at mærke. Det trængte jeg voldsomt til. Men det ville den altså ikke. Hun suttede og suttede ganske bravt, men der skete ikke en pind, så af med kondomet, og hun gjorde virkelig, hvad hun kunne for at give mig en god oplevelse, og det endte med handjob uden kondom.

Fint nok, efter omstændighederne, vi hyggesnakkede lidt,  skulle bruge toilettet for at tisse, men toiletbrædtet sad løst og vippede frem og tilbage som i mere fattige huse, og den dur altså heller ikke med deres omsætning, vil jeg mene. Nå,  væk var jeg. På vej mod GP nr. 2. Måske lidt overilet, vil nogen mene, men nu havde jeg jo bilen, så lad mig da lige komme ud at se på varerne. Jeg havde også forberedt GP nr. 2 på, at det kunne være, vi kun skulle snakke lidt, da jeg kom et andet sted fra.....

Det var så en privat GP, selvstændig, som havde til huse i et mindre hus i en mindre by. Vi småsnakkede lidt, og jeg kunne mærke, jeg blev småliderlig igen. Så jeg opfordrede til, at vi gik ind i sengen for at lege lidt.

Er du vimmer nogle bryster, store dejlige håndfulde. Vi nussede og pussede, og hun gjorde også alt for at få kalorius op at stå. Prøvede med hånden, prøvede med brysterne, prøvede med sin egen stønnen og liderlighed. Det ville ikke lykkedes, men jeg fik masser af krop og kød og mærkede mig selv og mine grænser, og det var virkelig det hele værd.

På vej hjem fra GP2  følte jeg mig på toppen af verden. Jeg kom ikke oppe i nogen af pigerne, som jeg havde ønsket, det var nok meningen, og så fik jeg et andet af mine store ønsker opyldt -; at se andre kvindekroppe og kusser igen og mærke, at jeg kunne omfavne og gå til den uden at være bange, og at de så ud til at kunne håndtere mig, og en af dem rådede mig til at indlede et forhold, hvis det var det, jeg ønskede, med en fast pige for at skabe fortrolighed, og det er jo nok så sandt, som det er sagt.

Efter GP2 kørte jeg direkte hjem. Og lørdag aften lå jeg pænt i min seng og spillede den af til et billede af min nabokone, som jeg har et skjult seksuelt crush på. Hun er bare så lækker. Ikke noget særligt men for mig er hun bare lækker. Hvordan man udvikler sin fantasi her, det kunne være ganske spændende at høre andre om.

Nå, konen har her tidligt søndag meldt sin ankomst fra Sydjylland. Jeg har en fræk fantasi om, at hun har ligget hele natten og taget imod pik i en fremmed seng i det sydjyske. Masser af orgasmer, sprøjt og sperm til min kone, og så kommer hun hjem og er klar til mig. Glad og livlig. Skør fantasi men sådan har jeg det og har forresten altid haft det med de kvinder, jeg har haft gennem livet.

Ja, det var min lille søndagsberetning. Lørdagen brugte jeg iøvrigt i selskab med børn og børnebørn. De skulle barre vide, hvad farfar havde brugt fredagen på...Men det er jo ligesom yin og yang. Plads til det hemmelige og forbudte. Og plads til det mere familiære

Hvis jeg skal prøve mere af det frække, ja så har jeg en chance til allerede næste weekend, hvor jeg skal til hobbymesse. Og her har jeg også bilen;)

Redigeret af Brygger
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 13 minutter siden:

Lyder til du har haft en god tur til det sydjyske, men hvis du nu delte lidt links til pigerne, vil det hjælpe andre til at få det samme ;-)

Det kan jeg også sagtens gøre. Men jeg er så ny i gamet her,  at jeg ikke ved, om det er passende, da jeg ikke vil hænge nogen ud. Og og og, så trigger min angst mig også her, da jeg jo ikke ved, om der står et tærskehold parat, hvis man kritisererer for meget. Udover det er det jo ikke en decideret anmeldelse det her men mere en beskrivelse i Generel Debat.

Redigeret af Brygger
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brygger skrev, for 54 minutter siden:

Det kan jeg også sagtens gøre. Men jeg er så ny i gamet her,  at jeg ikke ved, om det er passende, da jeg ikke vil hænge nogen ud. Og og og, så trigger min angst mig også her, da jeg jo ikke ved, om der står et tærskehold parat, hvis man kritisererer for meget. Udover det er det jo ikke en decideret anmeldelse det her men mere en beskrivelse i Generel Debat.

Der kommer ingen efter dig for en fin anmeldelse. Og jeg så ikke det var i debatten, da jeg klikkede ind gennem forsiden. 

Uden link er din historie fin, men ikke andet end en gang de grå sider. 

Det er helt op til dig, men hjælp andre med links og så kan du også selv forvente hjælp og tips. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...